Takler ikke middagsrester!

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Er det flere enn meg som bare ikke takler middagsrester nå? Jeg klarer bare ikke å ha dem i kjøleskapet, det stinker!! Har aldri lyst på samme mat dagen etter, og blir bare dårlig av å se den igjen. Må ofte få mannen eller noen andre til å kaste restene og bære ut søpla hvis jeg av en eller annen grunn har tatt vare på dem. Prøver å bare lage akkurat mengde nå.

Ja! Det er et slit!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hehe. Her er det mannen som spiser middagsrester.. Jeg klarer ikke tanken på det engang. Bleh!

-iPhone appen-

Har aldri takler det jeg :p sparer det , men blir alltid kastet etter noen dager :P med mindre det er pizza da spiser mannen det opp ;) stinker i hele kjøleskapet. .

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Klarer ikke engang å rydde etter middagen jeg... :P matrester trigger kvalmen skikkelig. Og søppel. Klarer ikke å gå ut med det. Stakkars samboeren, forhåpentligvis varer det bare noen uker til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Klarer ikke engang å rydde etter middagen jeg... :p matrester trigger kvalmen skikkelig. Og søppel. Klarer ikke å gå ut med det. Stakkars samboeren, forhåpentligvis varer det bare noen uker til :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, jeg må rydde umiddelbart etterpå hvis jeg skal klare det. Oftest må mannen min. Men mens han var i utlandet nettopp måtte jeg jo.. Fikk ut søpla hver eneste dag for å unngå lukt.

Back
Topp