Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det går fint, det er en av de tingene jeg er god på.
Heldigvis, siden jeg trenger det mye i jobben. Så legetime og bursdagsselskap innimellom er piece of cake
Tror jeg har trent opp god hukommelse og oversikt.
Men rutiner og planlegging er uunnværlig
Vi synkroniserer kalenderene våre på mobilen, så vi har hverandres avtaler tilgjengelig der, og evt avtaler for ungene.
Går gjennom neste uke på lørdager da vi skriver middagsliste, sånn at vi vet hva som skjer når og kan planlegge middager utifra det. ;-)
Avhengig av kalender! Skriver opp alt som skjer både på papirkalenderen og på telefonkalenderen, og så lager jeg lister er passelig susete, så er helt avhengig av å ha ting skrevet ned ja
Jeg er den som har kontroll på hva som skjer i hverdagen. Jeg er så gammeldags at jeg har en månedskalender der jeg skriver opp alt som skal skje fremover av avtaler, bursdagsfeiring, fridager o.l. Har også en White board der vi skriver opp ting som må gjøres, kjøpe osv. Og oversikt over podens skole uke.
Har en plan om å komme i gang igjen med ukeshandling og lage middagsplan når jeg begynner i permisjon.
Her må ting være på stell, jeg MÅ ha kontroll. Men jeg bruker utrolig mye energi og tenketid på dette, skaper mye stress fordi jeg må være ovenpå med alt bestandig. Så jeg får jo hverdagen veldig godt til - men det er ikke sånn at jeg har lett for det, det krever mye av meg.