Taklampe til barnerom

Ole Brumm

Forumet er livet
Hei, lenge siden jeg har vært her inne nå! Hvordan går det med alle dere jenter!
Magnus sitt rom er mer eller mindre ferdig, men jeg mangler en taklampe.
Vi har hvite vegger og lyseblått Le Petit Prince tema (med vegglampe, bordlampe, bokstøtter, teppe etc), trenger noe som passer. Kan ikke ha plafond, men noe som henger..
Noen som har noen gode tips til meg, gjerne med bilder og linker!

[;)][;)]

Finnes jo noe på ikea også som ikke er så dyrt[:)]

lag selv da? ikke selve lampa kansje, men dekorer den selv? det har jeg gjort! tok en rund rispapirlampe å limte på rosa hjerter i forskjellige nyanser, og en M av krystaller (sånn juksekrystall, men lekkert ble det)

ORIGINAL: BabyMia

lag selv da? ikke selve lampa kansje, men dekorer den selv? det har jeg gjort! tok en rund rispapirlampe å limte på rosa hjerter i forskjellige nyanser, og en M av krystaller (sånn juksekrystall, men lekkert ble det)

Bilde ? [:)]

ORIGINAL: BabyMia

hmm, et sånt prosjekt tør jeg nok ikke begynne på... men vil gjerne se bilde av din! 

ble diiiigre bilder da men[:D]

ser litt dårlig fargene på hjertene da, pga blitsen [;)] er filthjerter limt på med noe sånn tynn tape fra panduro[:D]

Den var jo kjempesøt, det kan jo jeg også!
Har IKEA sånne rislamper fortsatt eller hvor har du kjøpt den? Pris?

Takk for tips!

ORIGINAL: Ole Brumm

Den var jo kjempesøt, det kan jo jeg også!
Har IKEA sånne rislamper fortsatt eller hvor har du kjøpt den? Pris?

Takk for tips!

dette er ikealampe ja, de har dem nok fortsatt. kostet ikke mer enn 39kr for skjermen tror jeg. kjøpte først den største vi, men den var jo ALT for stor! så denne er vel sikkert medium eller liten....medium ser jeg for meg[:)]

vi har Tord Boontje sin midsummer light på snupp sitt rom,men blir muligens litt for jentete på et gutterom:)

Back
Topp