Takknemlighetstråden

Så fint gjort♡ meen hvor tar med den vaksinen?
Jeg fikk de på apoteket til å sette den da jeg hentet den ut (resept). Kostet en hundrelapp eller to for å få de til å gjøre det, men da slapp jeg å ta den med meg og dra på legekontoret i arbeidstiden. (har legekontor litt unna bo- og arbeidssted, og apoteket har litt lengre åpningstider)

I dag merker jeg at jeg er ekstra takknemlig for partneren min :Heartpink I går hadde jeg sett meg ut en hel plan. Jeg skulle vaske masse klær, rydde hele overetasjen og ikke minst rydde i krus og kopper for å klargjøre en kjøkkenhylle til frøkna sine spiseting m.m. Våknet med null energi og lyst og følte meg så dårlig ovenfor partner. Beklagde når han kom hjem, og han bare pøser på med «Når kroppen sier stopp er det bedre at du hører på den og tar en dag der du ligger nedpå og passer på deg selv. Jeg fikser». I dag har jeg lyst til å komme meg ut på en lenger tur og få tak i noen blomster han kan få når han kommer hjem og et hjemmelaget kort xsmile6

I dag merker jeg at jeg er ekstra takknemlig for partneren min :Heartpink I går hadde jeg sett meg ut en hel plan. Jeg skulle vaske masse klær, rydde hele overetasjen og ikke minst rydde i krus og kopper for å klargjøre en kjøkkenhylle til frøkna sine spiseting m.m. Våknet med null energi og lyst og følte meg så dårlig ovenfor partner. Beklagde når han kom hjem, og han bare pøser på med «Når kroppen sier stopp er det bedre at du hører på den og tar en dag der du ligger nedpå og passer på deg selv. Jeg fikser». I dag har jeg lyst til å komme meg ut på en lenger tur og få tak i noen blomster han kan få når han kommer hjem og et hjemmelaget kort xsmile6
Det er så gull med så støttende partner! :love017

Man kan ta den hos både fastlege, helsestasjon og apotek, ihvertfall her, men må få resept og hente ut vaksinen på apoteket selv sånn jeg har skjønt det. Jeg skal sannsynligvis ta den på helsestasjonen selv, venter bare på at de skal forholde seg til meldingen min :dance008
Jeg hentet på apotek også satt de den på helsestasjonen når jeg hadde time hos jordmor. De tok ingenting for å sette den der. Fastlege eller apotek må man nok betale litt for å sette.

Jeg hentet på apotek også satt de den på helsestasjonen når jeg hadde time hos jordmor. De tok ingenting for å sette den der. Fastlege eller apotek må man nok betale litt for å sette.
Praksis hos fastlege varierer visst litt, hos min har jeg sluppet å betale for timer som har hatt med graviditeten å gjøre (kikhistevaksinen, ekstra blodprøver). Men fastlegen min har nå ikke time tilgjengelig før 7. mai(!), så jeg skal få satt den på helsestasjonen førstkommende tirsdag :joyful:

Back
Topp