Takknemlighetstråden

lilleperle

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
♡ Babymais2026 ♡
Våknet i dag takknemlig for at jeg er gravid og fortsatt er det :shy: Det er så rart at en så STOR ting er så usikkert enda og man får så lite svar :bookworm: Det er en skikkelig tålmodighetsprøve og det eneste å gjøre er liksom å ta en dag av gangen og vente :hilarious:

Tenkte vi kan trekke frem de tingene vi er takknemlige for her mens vi venter

Elsker sånn tråd!

Jeg er takknemlig for 5+0 i dag. De første dagene jeg testet positivt var jeg helt rolig og tenkte at det var kjemisk. Men det ser ut til å gå veien foreløpig!

Elsker sånn tråd!

Jeg er takknemlig for 5+0 i dag. De første dagene jeg testet positivt var jeg helt rolig og tenkte at det var kjemisk. Men det ser ut til å gå veien foreløpig!
Så deilig å komme seg til 5+0! Jeg er 5+0 i morgen - enn at hjertet begynner å slå snart??

I dag er jeg veldig takknemlig for besteforeldre som bor nært. Og som kan hjelpe til med både barnepass, oppussing og daglige gjøremål :love7

I dag er jeg veldig takknemlig for besteforeldre som bor nært. Og som kan hjelpe til med både barnepass, oppussing og daglige gjøremål :love7
Du er kjempeheldig :shy: Og det er godt å høre at man tenker over og er takknemlig for slikt også :Heartpink Er det dine foreldre eller svigerforeldre?

Takknemlig for en fantastisk jordmor som tar meg på alvor med alle mine bekymringer. Sendte melding i går kveld, og fikk time til mandag :Heartred
Og takknemlig for at jeg har en lege som også tar meg på alvor, og ser min bekymring og lar meg få måle hcg i blodet :smiley-ashamed004

Takknemlig for en fantastisk jordmor som tar meg på alvor med alle mine bekymringer. Sendte melding i går kveld, og fikk time til mandag :Heartred
Og takknemlig for at jeg har en lege som også tar meg på alvor, og ser min bekymring og lar meg få måle hcg i blodet :smiley-ashamed004
Takknemlig for det på dine vegne siden du har bekymret deg litt denne runden (forståelig nok med tidligere erfaringer :shy:) glad du blir ivaretatt og tatt på alvor :Heartpink

Du har trukket gull-loddet i lotteriet da mener nu jeg :gen014
Så fantastisk! Det er dessverre ingen selvfølge :dead:
Ja, jeg er veldig heldig der, derfor har jeg litt ekstra dårlig samvittighet for å gå og bære på hemmeligheten :hilarious: men tenker at hvis jeg begynner å få behov for tilrettelegging før uke 12, så er jeg ikke bekymret for å fortelle det til han. Og bare det hjelper veldig på stresset, for på gamle jobben var sjefen en tyrann som ikke takla så mye som en migrene uten å bli sur :bag:

5+2 Takknemlig i dag for at jeg er ulvesulten, men heldigvis på ordentlig mat og ikke på søte og usunne ting! Også utrolig takknemlig så lenge jeg får være uten kvalme :smiley-angelic001

Back
Topp