Gratulerer! Så deilig!Takknemlig for at NIPT-testresultatene viser lav sannsynlighet for alle tre trisomiene![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Så deilig!Takknemlig for at NIPT-testresultatene viser lav sannsynlighet for alle tre trisomiene![]()
![]()
Takknemlig for at min fars kone ble med meg på hytta og grunnet stuetaket så jeg kunne fokusere på å beise tak og vegger på bad og soverom! Ett stort steg nærmere ferdig hytte![]()

Helt nydeligSå deilig du fikk litt drahjelp med på veien mot ferdig hytte![]()
Fikk jo plutselig en "deadline" for å bli ferdig i mai så 

Og kjenner på at det er kanskje den beste følelsen i verden akkurat nå… men så kommer jeg også på at inni magen romsterer lillesøster
Ahhh hjertet mitt sprekker av lykke! 
Så fantastisk!Takknemlig for at jeg i min 23 uke med barn nummer tre kan gå lange skogsturer i snøen med 4 åringen på ryggen uten vondterVis vedlegget 476931

Ja virkelig! Jeg er generelt ingen fan av graviditet og sliter spesielt med de kroppslige forandringene, men jeg må bare takke og bukke for hvordan kroppen håndterer det rent fysiskSå fantastisk!![]()
Så fint at det ble en sånn opplevelse hos legen. Og så fint du fikk en gradering!Takknemlig for verdens beste lege! Jeg hadde et mål om å holde ut uten sykemelding frem til slutten av februar av hensyn til jobben (og ikke meg selv og baby). Men i dag var jeg hos lege og hun var tydelig om sin mening, og det endte med 50% sykemelding ut måneden
Nå kan jeg bruke tiden på å slappe av, ta en lur, gå turer, prøve meg på yoga og spise lunsj med ei venninne i blant for å lette på bekymringene og alt. Evig takknemlig!