Takknemlig!

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Føler vi må ha en tråd som et motstykke til klagetråden :p
Så, fortell om noe du er takknemlig for! Minst 1 ting hver dag f.eks, eller bare generelt :happy:

Jeg er takknemlig for å ha empatiske barn som kommer og stryker på meg mens de spør "har du vondt i magen, mamma?", for deretter å gi meg masse kos :Heartred

Jeg er veldig takknemlig for at mannen min er så tålmodig når jeg er litt (veldig) crazy. Hehe. Han stryker meg på ryggen og kjøper ritz kjeks til meg. Det er alt jeg trenger akkurat nå. =)

Jeg er også sinnsykt takknemlig for tålmodig samboer! Han prøver så godt han kan å støtte meg og lager middag når jeg ikke orker, han blir ikke sur fordi jeg er superemosjonell og han ikke forstår noe av det. Og han er genuint interessert i å høre om babyens utvikling fra uke til uke :Heartbigred Kunne ikke bedt om en bedre støttespiller for meg og far til mitt barn:Heartbigred

Takknemlig for den fine familien min- verdens beste mann og barn:Heartred

Jeg er kjempetakknemlig for i det hele tatt å ha blitt gravid:Heartred Jeg har i mange år trodd at det ikke var en mulighet for meg (pga sykdom og operasjon i ung alder). Fikk tidlig beskjed om at jeg burde tenke på andre muligheter, for eksempel adopsjon. Nå er jeg litt redd for å miste, men er nå 8+4 og blir bare mer takknemlig for hver dag som går:)

Jeg er takknemlig for den snille mamma'n min som kom med en laaang Tempurpute til meg i går, sov kjempegodt med den mellom bena i natt :joyful:

Jeg er takknemlig for å ha blitt gravid etter flere ivf-forsøk og at babydrømmen endelig skal gå i oppfyllelse, hvis alt går bra. Det er lenge igjen av svangerskapet, men satser på at alt går som det skal og at jeg har baby i oktober ❤️

Ny her inne, så har ikke helt funnet ut av dette med å lage nytt innlegg 7 + 3 idag, men sliter veldig med kviser...det har jeg alltid gjort, men blitt verre etter jeg ble gravid nå Noen som vet om man kan bruke p-piller som behandling mot akne under graviditet? Vet jo man kan bruke noen typer når man ammer, men usikker på om dette går under samme kategori
Takk nemlig for at det finnes sånne forum hvor man kan spørre om hva som helst!!!!

Takknemlig for at jeg kunne sove så lenge jeg ville i dag.

Takknemlig for jeg har to så fine gutter som gleder seg sånn til å få en baby i hus! :love7:love7:Heartblue:Heartblue

Takknemlig for at jeg fikk være med på scanning (ultralyd) på 115 sauer hos pappa i går :happy7 Spennende! Det går litt raskere for seg der enn på mennesker da! 115 stk på 1,5 time. Ifølge skanneren er det 7 stk som kommer tidlig, så nå er det bare å vente på lamming!
Det var også en grei anledning til å fortelle pappa at det blir nok en "scanning" om 3 uker, altså på meg :rolleyes:

Takknemlig for min fantastiske kjæreste og samboer :Heartred

Takknemlig for at jeg fikk være med på scanning (ultralyd) på 115 sauer hos pappa i går :happy7 Spennende! Det går litt raskere for seg der enn på mennesker da! 115 stk på 1,5 time. Ifølge skanneren er det 7 stk som kommer tidlig, så nå er det bare å vente på lamming!
Det var også en grei anledning til å fortelle pappa at det blir nok en "scanning" om 3 uker, altså på meg :rolleyes:

Så gøy ♥️
Min mor har også sauer, men er bare smådrift. Tror de har type 20-30 stykker nå på vinteren :p

Svært takknemlig for at sambo ringte å bestilte sushi for meg i dag til tross for at han er offshore. Klarte heldigvis å holde på litt av det. Jeg er heldig❤️

Back
Topp