Takket ja til date.. Angrer :( * Oppdatert. 29 .*

Drømmeren skrev:

HeltUtAvDetBlå skrev:
Jeg hadde dratt og gitt han en sjangs. Det er jo kun snakk om en date. 

Samme her

sun_rise skrev:
Hvordan gikk daten?

Jafseslafsaslappfis skrev:

sun_rise skrev:
Hvordan gikk daten?

Haha, så søte dere er som spør :) Jeg skulle på jobb klokka 7 i dag skjønner dere, så fikk ikke vært her før nå :P

Det var vell ikke en av de beste datene jeg har vært på egentlig.. Følte at det var jeg som måtte sørge for å holde samtalen i gang.. Så fort jeg ikke starta et emne / fortsatte et, så stoppa samtalen opp. Jeg er glad vi var på kino, haha, så jeg slapp å holde en samtale i gang i noen timer. Men han var jo snill, spanderte kinoen på meg og sånn.. Uansett så tror jeg vell ikke det blir en stormende forelskelse akkurat. Syns det er litt slitsomt å være den eneste som spør, finner emne og holder samtalen i gang. Men det var helt greit..

Tror han prøvde å kysse meg da vi sa hade, da.. Hahaha, jeg ga han en klem også da jeg trakk meg unna så tror jeg han hadde tenkt å kysse meg.. Så da ble det jo litt kleint!! Men glad han ikke rakk å gjøre det :) Da hadde det blitt ennå kleinere.

¤Sunshine¤ skrev:
men du turde!!   det er det viktigste!  =)

Haha, ja, du har vell rett :D Første daten jeg har gått på siden det ble slutt med BF. Så jeg får se på det på den måten :)

Ja, ble ikke så skuffa Ksig :)

men fant du ut hvor han bodde da ?

hakkamakka skrev:

Jeg prøvde å dra det inn i samtalen, men han var unvikende.. Da spurte jeg rett ut "hvem er det du bor hos egentlig?".. Svaret jeg fikk da var " nei, jeg bor bare hos noen".. Så da gadd jeg ikke grave mer, når han tydeligvis ikke ville si det. Søkte på 1881, fordi jeg ble nysgjerrig, haha.. Og der stod det at han bodde med en dame, men vet jo ikke hvem det er. Det kan like godt være mamman, veninna, eller x'en.

pingvinenA skrev:

hakkamakka skrev:

Jeg prøvde å dra det inn i samtalen, men han var unvikende.. Da spurte jeg rett ut "hvem er det du bor hos egentlig?".. Svaret jeg fikk da var " nei, jeg bor bare hos noen".. Så da gadd jeg ikke grave mer, når han tydeligvis ikke ville si det. Søkte på 1881, fordi jeg ble nysgjerrig, haha.. Og der stod det at han bodde med en dame, men vet jo ikke hvem det er. Det kan like godt være mamman, veninna, eller x'en.

da er det tydeligvis noen han ikke vil fortelle om ja.. 

Trone skrev:
Gjort er gjort! :) Du gav han en sjanse uansett i stedenfor å dumpe han :)

Og nå kan du jakte videre, he he he!

Haha, ja :) Men jeg er så sykt dårlig på å avvise folk, eller forklare de det.. Jeg får så dårlig samvitighet.

Back
Topp