trolltjora
Elsker forumet
da fjerner jeg dette, siden jeg ikke er særlig anonym[;)]
takker for svar!
takker for svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snickers
Å, jeg er glad jeg ikke er i din situasjon mtp gaven fra venninna di.....men er du sikker på at det kommer til å koste så mye for overnatting? Vi skal dit selv, ser du, og en natt på hotell koster en god tusing for oss tre...tror jeg......hva med å bare overnatte et døgn, å gjøre det beste ut av det?[:)]
Håper dere finner en løsning[:)]
ORIGINAL: lene78
oi da fin gave men de må jo skjønne at det ikke nytter å komme seg ned til den prisen.
når på dagen var det? vi har veldig lyst....
ORIGINAL: WZ
Har du billetter for to voksne og et barn?
Send en PM hvis du bestemmer deg for å selge da, vi kunne tenke oss billettene i tilfelle! [:)]
(Vi bor jo i Oslo, så da er det ikke noe problem.. Men jeg kommer egentlig fra Møre og Romsdal jeg også, og vi hadde nok aldri tatt turen om vi bodde der oppe.. kommer jo til å koste MINST 4000kr..)
Hva med å gi blanke i alle andre utlegg å bare nyte tiden å kose seg? Kan det finnes et aldri så lite forbrukslån et sted? Av og til har man kansje godt av å legge visse ting til side og bare gjøre det man har lyst til? Selv hadde jeg slitt enormt med å selge billettene......
Vi gleder oss enormt til å reise å bare kose oss :-) Håper jeg får være med i flyet, jeg, da....er tre uker til termin da...hihi...
ORIGINAL: *tine*
Barnevakt til 2 åringen og buss t/r (et barn under 2 år har ingenting på dette å gjøre).
Eller reis uten mann og barn (så slipper han å ta fri), og ta med deg venninnen, om hun ikke vil så tar du med deg noen andre.
Eller finn mange problemer og la være og reise, det er lov det også.
(Jeg kommer fra M&R, så jeg vet hvordan det er)
ORIGINAL: Vani
Hva med å gi blanke i alle andre utlegg å bare nyte tiden å kose seg? Kan det finnes et aldri så lite forbrukslån et sted? Av og til har man kansje godt av å legge visse ting til side og bare gjøre det man har lyst til? Selv hadde jeg slitt enormt med å selge billettene......
Er ikke alle som driter penger eller er så dumme at de bruker forbrukslån.
An og til må man bare innse at man er en voksen og ta følgene av det.
Jeg synes det var en koselig, men lite gjennomtenkt gave med tanke på at dere bor så langt unna.