Takker for meg

Tangerine

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Var på tul i dag, 8+6. Der var det ikke noe liv å se, dessverre :( Nå vil jeg bare bli ferdig med dette, og håper på time på gynekologisk i morgen. Sist det gikk galt ordnet kroppen opp selv, så nå er jeg glad jeg bestemte meg for å bestille time til privat ul slik at det ikke gikk enda lengre tid før det ble oppdaget. Lykke til videre alle sammen :Heartred

Å, nei! Så utrolig trist. Ta vare på deg selv, og lykke til videre! :Heartred

Huff, du er akkurat like langt på vei som meg å du :Heartred dette var utrolig trist å lese:sorry:
Bare å skrive her inne til oss for det, og så må du si i fra når det klaffer igjen!

Var på tul i dag, 8+6. Der var det ikke noe liv å se, dessverre :( Nå vil jeg bare bli ferdig med dette, og håper på time på gynekologisk i morgen. Sist det gikk galt ordnet kroppen opp selv, så nå er jeg glad jeg bestemte meg for å bestille time til privat ul slik at det ikke gikk enda lengre tid før det ble oppdaget. Lykke til videre alle sammen :Heartred
Ånei:Heartred Mistet ganske likt som deg sist, så føler med deg. Håper du kommer raskt inn på sykehuset!

Det var kjempe leit å høre, så "bra" du tok ultralyden nå, men riktig leit at det ikke var liv :( Hvor stor målte de fosteret? Svarte deg i andre tråden (så ikke denne først), men skjønner jo nå at du var på privat ultralyd. Da blir du vel henvist til en til som kan sjekke, skal alltid bekreftes av en til. Og da får du helt sikkert info om aborten på sykehuset i morgen.

Som å gjenoppleve min egen nå, jeg også måtte inn på en fredag.. Og aborten ble ferdigstilt søndag.. :Heartred

Ta vare på deg selv, la mannen ta vare på deg - unn deg et glass vin om du liker sånt. Gi oss gjerne et pip når du er gravid igjen :love2

Neii så utrolig trist å høre :(:Heartred Huff, sender deg mange varme tanker!

Det var kjempe leit å høre, så "bra" du tok ultralyden nå, men riktig leit at det ikke var liv :( Hvor stor målte de fosteret? Svarte deg i andre tråden (så ikke denne først), men skjønner jo nå at du var på privat ultralyd. Da blir du vel henvist til en til som kan sjekke, skal alltid bekreftes av en til. Og da får du helt sikkert info om aborten på sykehuset i morgen.

Som å gjenoppleve min egen nå, jeg også måtte inn på en fredag.. Og aborten ble ferdigstilt søndag.. :Heartred

Ta vare på deg selv, la mannen ta vare på deg - unn deg et glass vin om du liker sånt. Gi oss gjerne et pip når du er gravid igjen :love2

Veldig glad jeg endte opp med å bestille privat ultralyd, ja så jeg slapp å gå helt til uke 13 da jeg hadde time gjennom det offentlige. Kan ikke huske at de sa noe om hvor stort det var, men forstod at det hadde stoppet opp for en stund siden.

Ble en ny sjekk på gynekologisk fredag, men hun sa ikke så mye annet enn at det ikke var liv. Skal ta mifegyne i dag, og cytotec på mandag.

Takk for omtanke :Heartred

Tusen takk for omtanken :Heartred Dette er selvsagt kjempetrist, og nå gleder jeg meg bare til å bli ferdig med dette. Satser på at jeg er den siste som må melde meg ut av juni 2022! Lykke til videre alle sammen :Heartred

Back
Topp