Takker for meg

MammaMia-HereWeGoAgain

Elsker forumet
Marshmallows 2022
Augustbarna2024
Dessverre, så blir jeg nok den første til å forlate klubben her:(

Spotta helt lyyyys lys rosa 2 ganger i går, men la ikke særlig mye i det da det har skjedd før liksom. Var jo ennå siiiiinnsykt kvalm og vondt i puppene.

Og så er det sånn at jeg hadde begynt å tempe denne pp. 530 hver morgen. Og da jeg satt på alarmen i går, tenkte jeg, men dette kan jeg vel slutte med nå da....? Trenger ikke ødrlegge nattesøvn mer. Jaja, en siste gang.

Meeeeen, da tempen hadde falt med nesten 0,5 grad, spratt jeg opp ig kunne ikke vente med dagens planlagte test. Og den var dessverre blenda, så jeg holder nok på å miste nå:arghh: snakk om å ødelegg søvnen....lyyysvåken nå iallefall og venter på blødningen.

Nei, dette er en helt ny opplevelse for meg, og kan ikke si jeg liker det særlig godt:(


Masse lykke til, til alle oktobermammaer!
 
Dessverre, så blir jeg nok den første til å forlate klubben her:(

Spotta helt lyyyys lys rosa 2 ganger i går, men la ikke særlig mye i det da det har skjedd før liksom. Var jo ennå siiiiinnsykt kvalm og vondt i puppene.

Og så er det sånn at jeg hadde begynt å tempe denne pp. 530 hver morgen. Og da jeg satt på alarmen i går, tenkte jeg, men dette kan jeg vel slutte med nå da....? Trenger ikke ødrlegge nattesøvn mer. Jaja, en siste gang.

Meeeeen, da tempen hadde falt med nesten 0,5 grad, spratt jeg opp ig kunne ikke vente med dagens planlagte test. Og den var dessverre blenda, så jeg holder nok på å miste nå:arghh: snakk om å ødelegg søvnen....lyyysvåken nå iallefall og venter på blødningen.

Nei, dette er en helt ny opplevelse for meg, og kan ikke si jeg liker det særlig godt:(


Masse lykke til, til alle oktobermammaer!

Veldig leit hvis det stemmer. Lykke til videre!
 
Sender en klem ♥️
 
Så forferdelig.. Sender deg styrkeklemmer, og håper du finner veien tilbake til en termingruppe fort ❤️ Opplevde også en SA i juli, og det var forferdelig..
 
Har vært i den situasjonen selv flere ganger og det er noe skikkelig dritt(sitter nesten og forventer at det skal skje meg også snart) Masse lykke til videre!
 
opplevde ma i 2019. forstår hvordan du har det. lykketil videre. og masse styrkeklemmer
 
Tusen takk alle sammen:Heartpink håper spirene deres klorer godt fast!

Blir prøvepause noen mnd nå, og satse på 2022 baby:)
 
Back
Topp