Takker for meg

Ja, stemmer det..merkelige greier.
Ååh håper de har tatt feil da. Hvis du tror du er 8+4 og er målt til 8+4?
Uansett. Som sagt tidligere. Er veldig lei meg for deg. Tenker masse på deg. Lykke til imorra ♥️♥️

Jeg hadde jo litt blødninger på fredag, ikke mer enn ved tørk, ga seg etter en halv dag.
Snakket med lege som mente det var for tidlig med ultralyd. Mandag var jeg til jordmor, og hun mente også at ultralyd kunne vente til uke 12, noe som hun bestilte.
Jeg klarte selvfølgelig ikke å dy meg, og bestilte en time til privat ultralyd i dag. Han kunne ikke finne verken hjertelyd eller tegn til bevegelser. Han mente hodet også var noe mindre enn normalt. Embryoet ble estimert til 8 + 4, noe som stemmer akkurat med mine beregninger. Skal møte opp på gynekologisk avdeling på sykehuset i morgen for å få medisiner for å støte ut Embryoet.
Eneste som står i hodet mitt nå er enn om han tar feil? Men han kan vell jobben sin antageligvis. Man burde vell kunne finne hjertelyd på dette tidspunktet...
Tar de ultralyd på sykehuset før jeg får medisiner? Eller antar de at info fra privat gynekolog stemmer?
Noen som har opplevd å fått beskjed om at embryo er dødt, for å så vise seg å ikke stemme?

Lykke til videre alle sammen, kos dere masse med de kommende voksende magene:Heartred

Til dere andre som har mistet, vi sees kanskje i en annen termingruppe om ikke lenge :Heartred

Hvordan gikk det? Har tenkt sånn på deg i dag

Hvordan gikk det? Har tenkt sånn på deg i dag

Det ble tatt ekstra ultralyd i dag, og de konstaterte også med at hjerte ikke slo. Gikk helt i kjelleren, så tenkte ikke på å spørre om hvor langt jeg var på vei ifølge ul etc. Embryoet er iallefall 15 mm.
Så nå har jeg fått en forberedende tablett, og i morgentidlig skal jeg ta tablettene som starter abortprosessen.
Helt forferdelig opplevelse, og føler meg knust til tross for at jeg ikke var kommet lengre. Lener meg på tanken om at det er naturens gang, som rydder opp i det som ikke er liv laga. Vi alle ønsker vell oss friske barn. Så hjelper det veldig på at jeg har en vakkerskatt fra før, er så utrolig takknemlig for at jeg har henne. Regner med at jeg ettervært kan se fremover når prosessen er over, jeg skal i alle fall ikke la denne sorgen stoppe meg. Ønsket om søsken til vår lille, og et lite barn til er sterkere :Heartred

Lykke til videre alle flotte damer, nyt den fine tiden dere har fremfor dere :Heartred

Det ble tatt ekstra ultralyd i dag, og de konstaterte også med at hjerte ikke slo. Gikk helt i kjelleren, så tenkte ikke på å spørre om hvor langt jeg var på vei ifølge ul etc. Embryoet er iallefall 15 mm.
Så nå har jeg fått en forberedende tablett, og i morgentidlig skal jeg ta tablettene som starter abortprosessen.
Helt forferdelig opplevelse, og føler meg knust til tross for at jeg ikke var kommet lengre. Lener meg på tanken om at det er naturens gang, som rydder opp i det som ikke er liv laga. Vi alle ønsker vell oss friske barn. Så hjelper det veldig på at jeg har en vakkerskatt fra før, er så utrolig takknemlig for at jeg har henne. Regner med at jeg ettervært kan se fremover når prosessen er over, jeg skal i alle fall ikke la denne sorgen stoppe meg. Ønsket om søsken til vår lille, og et lite barn til er sterkere :Heartred

Lykke til videre alle flotte damer, nyt den fine tiden dere har fremfor dere :Heartred

Så trist :-( stor klem. Håper du har noen å snakke med:Heartred

Dette var fryktelig trist ❤️
Høres ut som at embryoet nettopp har dødd, da. Det er sant som du sier at det er naturens gang, og at det sannsynligvis ikke var levedyktig. Samtidig kan det være en enorm sorg å miste, uansett hvor langt på vei man er. Dere hadde gledet dere til å bli foreldre til en ny baby, og så ble det ikke sånn. Ta vare på hverandre, og vit at det er lov å være lei seg, selv om det var naturens gang ❤️

Ufattelig trist! Ord blir overfødige. Du er sterk med holdningen du har. Det blir bedre! :Heartred

Så leit å høre. Sender deg mange gode klemmer ❤️❤️❤️

Så trist! Sender dere en god styrkeklem, og masse lykke til videre:Heartred

Du får time på sykehus, og de undersøker om det er liv. Så har dere samtale om hvordan dere går videre frem. Jeg hadde medisinsk abort, og fikk medisiner den en timen og kom tilbake 2 dager senere på sengeposten hvor jeg måtte vente på at fosteret og morkaka kom ut. Vet ikke hvor aktuelt dette blir for din del. Men for min del gikk dette overraskende fint. Kom vel inn på sykehuset kl 8 og dro igjen rundt kl. 15

Back
Topp