Takker for meg

Lykkeli35

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Jeg hadde jo litt blødninger på fredag, ikke mer enn ved tørk, ga seg etter en halv dag.
Snakket med lege som mente det var for tidlig med ultralyd. Mandag var jeg til jordmor, og hun mente også at ultralyd kunne vente til uke 12, noe som hun bestilte.
Jeg klarte selvfølgelig ikke å dy meg, og bestilte en time til privat ultralyd i dag. Han kunne ikke finne verken hjertelyd eller tegn til bevegelser. Han mente hodet også var noe mindre enn normalt. Embryoet ble estimert til 8 + 4, noe som stemmer akkurat med mine beregninger. Skal møte opp på gynekologisk avdeling på sykehuset i morgen for å få medisiner for å støte ut Embryoet.
Eneste som står i hodet mitt nå er enn om han tar feil? Men han kan vell jobben sin antageligvis. Man burde vell kunne finne hjertelyd på dette tidspunktet...
Tar de ultralyd på sykehuset før jeg får medisiner? Eller antar de at info fra privat gynekolog stemmer?
Noen som har opplevd å fått beskjed om at embryo er dødt, for å så vise seg å ikke stemme?

Lykke til videre alle sammen, kos dere masse med de kommende voksende magene:Heartred

Til dere andre som har mistet, vi sees kanskje i en annen termingruppe om ikke lenge :Heartred

Så leit å høre. ❤️❤️
de tar alltid en bekreftende ul på sykehuset så alle skal være helt trygge på at det er riktig.

Dette var skikkelig trist å høre! Har du hatt synptomer frem til nå da? De må vel sjekke en gang til for å være sikker?!!

Sååååå leit å høre! Har ikke ord! Stor klem til deg!:Heartbigred

Det var kjempe trist å lese :-(
De sjekker deg på sykehuset først. Håper at hjertet slår i morgen og at alt er bra ❤️Men er du 8+4 i dag?
Og han målte 8+4?

Så leit. Håper ul på sykehuset vider noe annet

Dette var skikkelig trist lesing! Håper til det siste at det er en feil siden det er målt til å være så stort som det skulle være. Masse lykke til i morgen! ❤️

Så trist å høre... de tar en ekstra ul imorgen ja..og kontrollsjekk med en overlege eller liknende for å få dobbel bekreftelse på at de ikke finner hjerteslag :Heartred

Åh herregud. Så lei meg for deg :(
Det ble oppdaget dødfoster i uke 13 hos meg. Hos min offentlige gyn ble oppdaget MA. Ble henvist til AHUS samme dag. Der ble jeg undersøkt med ultralyd igjen. Måtte legges i narkose og det var ikke plass for meg samme dag. 2 dager senere fikk jeg plass men kunne ikke få nytt ul. De sa de har bekreftet det.
Altså ja de sjekker pånytt på Ahus.

uf masse lykke til ♥️♥️

Uff, så utrolig leit:( Jeg hadde en MA i 2016 hvor fosteret ble målt til 8+3. Det ble oppdaget på privat klinikk, og jeg ble da henvist til sykehuset. De gjennomførte en ekstra ul hvor de konkludere med MA, før jeg fikk Mifegyne og ble sendt hjem med Cytotec som jeg tok to dager senere. Jeg vil tro de kontrollerer på nytt med deg også før behandling settes i gang. Masse lykke til! Sender en stor klem til deg ❤️

Last edited:
Så utrolig trist ♥️ Håper sammen med deg, og ønsker deg lykke til i morgen. Også vil jeg rose deg for at du lyttet til deg selv og bestilte time til privat UL. Tenk å gå lenger å tro alt er bra, hvis det ikke er det. Sender en lang og varm klem ♥️

Så utrolig trist! Håper han tok feil i og med at fosteret ble målt til det samme som du faktisk er og at du får en positiv overraskelse i morgen❤️❤️❤️ Lykke til i morgen! Tenker på deg❤️

:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Back
Topp