Takker for meg

Huff, føler sånn med deg! Brukte du cytotec sist også? De gangene jeg har brukt det har jeg bare fått Paralgin forte til å lindre smerter av legen, hjalp ikke en dritt. Fikk voltaren (tror jeg) på legevakten ene gangen det drøyde litt ut i tid, det tok alle smertene på veldig kort tid.
Lovet meg selv at hvis jeg noen gang må ta cytotec igjen skal jeg be om voltaren eller noe tilsvarende som funker! Jeg har også brukt kvalmestillende, i mine tilfeller har det vært helt nødvendig.

Pass på at du får smertestillende som funker hvis du også er en av de som får store smerter med cytotec! ♡
Jeg fikk Cytotec forrige gang også. Jeg rakk bare å ta den som skulle svelges hjemme før sykehuset 48t senere.
Aborten startet hjemme, og det kom MASSE blod. Det var helt forferdelig.
Jeg kom meg på sykehuset, og der ble restene dratt ut uten bedøvelse.
Nå har jeg kommet kortere enn forrige gang, og jeg håper det er mindre som kommer nå.
Jeg har bedt om å få være på sykehuset til alt er ute, og det ikke fossblør.

Jeg fikk Cytotec forrige gang også. Jeg rakk bare å ta den som skulle svelges hjemme før sykehuset 48t senere.
Nå har jeg kommet kortere enn forrige gang, og jeg håper det er mindre som kommer nå.

Huff, håper det går bedre denne gangen! Bra du bare blir på sykehuset til det er over. Lykke til i morgen, og med videre prøving ♡

❤️
Klem

Uff, masse lykke til [emoji173]️ Håper det blir en så bra opplevelse som mulig denne gangen [emoji173]️

Modningstabletten er tatt. Nå er det bare å vente på å ta resten av tablettene på fredag...

Last edited:
Takk! Jeg vil bare at kjæresten min skal komme. Han kommer snart da. Jeg vil bare at det skal være NÅ.

Uff, forstår deg godt [emoji173]️ Sender masse varme klemmer til deg!! [emoji177] Var gjennom det samme i sommer. Fælt er det uansett, men bedre når man er to [emoji173]️[emoji173]️

Uff, så fælt å lese.. Håper det går bra med både deg og kjæresten! Mange klemmer:Heartred

Back
Topp