M
Moderator Eve
Guest
Gode klemmer din vei[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk Cytotec forrige gang også. Jeg rakk bare å ta den som skulle svelges hjemme før sykehuset 48t senere.Huff, føler sånn med deg! Brukte du cytotec sist også? De gangene jeg har brukt det har jeg bare fått Paralgin forte til å lindre smerter av legen, hjalp ikke en dritt. Fikk voltaren (tror jeg) på legevakten ene gangen det drøyde litt ut i tid, det tok alle smertene på veldig kort tid.
Lovet meg selv at hvis jeg noen gang må ta cytotec igjen skal jeg be om voltaren eller noe tilsvarende som funker! Jeg har også brukt kvalmestillende, i mine tilfeller har det vært helt nødvendig.
Pass på at du får smertestillende som funker hvis du også er en av de som får store smerter med cytotec! ♡
Takk!Gode klemmer din vei[emoji173]️
Jeg fikk Cytotec forrige gang også. Jeg rakk bare å ta den som skulle svelges hjemme før sykehuset 48t senere.
Aborten startet hjemme, og det kom MASSE blod. Det var helt forferdelig.
Jeg kom meg på sykehuset, og der ble restene dratt ut uten bedøvelse.
Nå har jeg kommet kortere enn forrige gang, og jeg håper det er mindre som kommer nå.
Jeg har bedt om å få være på sykehuset til alt er ute, og det ikke fossblør.
Takk for det!Huff, håper det går bedre denne gangen! Bra du bare blir på sykehuset til det er over. Lykke til i morgen, og med videre prøving ♡
Jeg fikk Cytotec forrige gang også. Jeg rakk bare å ta den som skulle svelges hjemme før sykehuset 48t senere.
Aborten startet hjemme, og det kom MASSE blod. Det var helt forferdelig.
Jeg kom meg på sykehuset, og der ble restene dratt ut uten bedøvelse.
Nå har jeg kommet kortere enn forrige gang, og jeg håper det er mindre som kommer nå.
Jeg har bedt om å få være på sykehuset til alt er ute, og det ikke fossblør.
Modningstabletten er tatt. Nå er det bare å vente på å ta resten av tablettene på fredag...
Takk!Tenker på deg [emoji173]️
Takk! Jeg vil bare at kjæresten min skal komme. Han kommer snart da. Jeg vil bare at det skal være NÅ.Huff, sender deg en klem! [emoji173]️
Takk! Jeg vil bare at kjæresten min skal komme. Han kommer snart da. Jeg vil bare at det skal være NÅ.
Ja, det er pyton når blodet begynner å komme. Da er det liksom over.Uff, forstår deg godt [emoji173]️ Sender masse varme klemmer til deg!! [emoji177] Var gjennom det samme i sommer. Fælt er det uansett, men bedre når man er to [emoji173]️[emoji173]️
Ja, det er pyton når blodet begynner å komme. Da er det liksom over.
Ja, jeg ser fram til å bli ferdig.Enig [emoji174] Samtidig syntes jeg det også var godt å få det overstått, ville liksom bli ferdig med det og gå videre...
Ja, jeg ser fram til å bli ferdig.
Takk!Skjønner det. Masse gode tanker til deg [emoji173]️
Takk! Nå er jeg hjemme igjen, og håper resten kommer ut. Jeg vil ikke ha en ny runde med Cytotec.Uff, så fælt å lese.. Håper det går bra med både deg og kjæresten! Mange klemmer[emoji813]red