Takker for meg :(

Så trist å høre :-( Sender deg en klem <3

Så trist å høre. Masse lykke til videre og neste gang.

Å, så trist! :( Sender deg mange varme klemmer! <3

Men du, det turnuslegen gjorde skal jo ikke gå an! Selv om man ikke har utdanning/spesialkunnskap om det bør han se forskjell på livmor uke 5 og 12. Gr! Dårlig!

Men du, det turnuslegen gjorde skal jo ikke gå an! Selv om man ikke har utdanning/spesialkunnskap om det bør han se forskjell på livmor uke 5 og 12. Gr! Dårlig!
Det tenker jeg også. Har man ikke kunnskapen, så bør man heller ikke foreta sånne undersøkelser og i hvert fall ikke uttale seg om at alt ser normalt ut...

Helt enig! Jeg har jo erfart at ting kan være galt selv om en lege mener alt ser bra ut... Så hvis jeg blir gravid, å det skulle være noe så kommer jeg til å be om ultralyd med en gang. Kommer ikke til å godta at en lege skal undersøke meg på legevakta.
Snakket med jordmor et par dager etterpå og hun sa at den eneste måten å finne ut om alt er ok, er ved ultralyd. Gynekologisk undersøkelse er igrunn ikke godt nok.

Back
Topp