Takker for meg!

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Blør nå for mye til at tror dette går veien! På ul så de ingenting faresignal, ingen truende abort, men eg blør en del nå... Tror absolutt ikkje dette går veien :(
Lykke til til resten av dere flotte junidamer!!

Off... Håper det alikavel går bra.
Tvi tvi

uff da. dette var jo ikke noe kjekt. Håper alikevel at det er slik som de sa på UL, at det ikke er abort. :-)

Huff, håper virkelig det går bra likevel! Lykke til <3

Så trist hvis det har gått galt:(

Men er jo enda håp når ul ikke viste noe tegn til noe galt, man kan blø mer etter en innvendig ul, hvertfall hvis du blør fra før, siden slimhinnene er skjøre under en graviditet, så kan det bare være pga ul at du blødde mer etterpå,

Hva slags farge er blodet? Er det lyst og tynt sp er det nok slimhinnene, er det mørkt, klumpete og mensaktig så kan du heller bekymre deg.

Håper at det er over nå ♡♡

Huff, høres fortvilende ut... Krysser fingre og tær for deg!

Så trist hvis det har gått galt:(

Men er jo enda håp når ul ikke viste noe tegn til noe galt, man kan blø mer etter en innvendig ul, hvertfall hvis du blør fra før, siden slimhinnene er skjøre under en graviditet, så kan det bare være pga ul at du blødde mer etterpå,

Hva slags farge er blodet? Er det lyst og tynt sp er det nok slimhinnene, er det mørkt, klumpete og mensaktig så kan du heller bekymre deg.

Håper at det er over nå ♡♡
Blødde meir i natt og idag! Friskt rødt blod, ingen klumper då... Men har ennå ikkje fyllt et bind... Tok ny test idag tidlig som er sterkere enn igår... Fortvilende å ikkje vite hva som skjer! Men forholder meg til at det er sa... Her er bilde. ImageUploadedByBV Forum1445585813.989009.jpg

Blødde meir i natt og idag! Friskt rødt blod, ingen klumper då... Men har ennå ikkje fyllt et bind... Tok ny test idag tidlig som er sterkere enn igår... Fortvilende å ikkje vite hva som skjer! Men forholder meg til at det er sa... Her er bilde. Vis vedlegget 142467

Så dumt at du blør mer, håper at det var over til nå, men så lenge testene blir sterkere så har det ikke gått galt enda :-)
Krysser fingrene for deg ♡

Blødde meir i natt og idag! Friskt rødt blod, ingen klumper då... Men har ennå ikkje fyllt et bind... Tok ny test idag tidlig som er sterkere enn igår... Fortvilende å ikkje vite hva som skjer! Men forholder meg til at det er sa... Her er bilde. Vis vedlegget 142467
Jeg vil ikke være gledesdreper men min hcg fortsatte å stige i ca en uke etter blødning før den sank igjen. Var riktignok lite stigning (målt i blod) men sikkert nok til at testene kunne fanget det opp:(

Jeg vil ikke være gledesdreper men min hcg fortsatte å stige i ca en uke etter blødning før den sank igjen. Var riktignok lite stigning (målt i blod) men sikkert nok til at testene kunne fanget det opp:(
Eg håper ikkje på noenting eg.. Da blir eg bare skuffet. Men håper testene snur snart.

Back
Topp