Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blødde meir i natt og idag! Friskt rødt blod, ingen klumper då... Men har ennå ikkje fyllt et bind... Tok ny test idag tidlig som er sterkere enn igår... Fortvilende å ikkje vite hva som skjer! Men forholder meg til at det er sa... Her er bilde.Så trist hvis det har gått galt
Men er jo enda håp når ul ikke viste noe tegn til noe galt, man kan blø mer etter en innvendig ul, hvertfall hvis du blør fra før, siden slimhinnene er skjøre under en graviditet, så kan det bare være pga ul at du blødde mer etterpå,
Hva slags farge er blodet? Er det lyst og tynt sp er det nok slimhinnene, er det mørkt, klumpete og mensaktig så kan du heller bekymre deg.
Håper at det er over nå ♡♡

Blødde meir i natt og idag! Friskt rødt blod, ingen klumper då... Men har ennå ikkje fyllt et bind... Tok ny test idag tidlig som er sterkere enn igår... Fortvilende å ikkje vite hva som skjer! Men forholder meg til at det er sa... Her er bilde. Vis vedlegget 142467
Jeg vil ikke være gledesdreper men min hcg fortsatte å stige i ca en uke etter blødning før den sank igjen. Var riktignok lite stigning (målt i blod) men sikkert nok til at testene kunne fanget det oppBlødde meir i natt og idag! Friskt rødt blod, ingen klumper då... Men har ennå ikkje fyllt et bind... Tok ny test idag tidlig som er sterkere enn igår... Fortvilende å ikkje vite hva som skjer! Men forholder meg til at det er sa... Her er bilde. Vis vedlegget 142467
Eg håper ikkje på noenting eg.. Da blir eg bare skuffet. Men håper testene snur snart.Jeg vil ikke være gledesdreper men min hcg fortsatte å stige i ca en uke etter blødning før den sank igjen. Var riktignok lite stigning (målt i blod) men sikkert nok til at testene kunne fanget det opp![]()