Takker for meg

3blir4idesember

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
Da var jeg mest sannsynlig gravid utenfor livmoren med endel komplikasjoner så blir operasjon for å få noen svar. Ønsker alle lykke til så håper jeg at jeg er tilbake snart igjen :-)

Huff :-( det hørtes ikk bra ut. Mange klemmer til deg <3 håper det klaffer snart igjen. Lykke til <3

Det var ikke noe hyggelig å høre! Lykke til med operasjon og så håper jeg du får alle svar du måtte trenge :) Satser på at du er tilbake igjen om ikke lenge!

Uff, det høres ikke bra ut :( Lykke til med operasjon og håper det sitter en ny spire om ikke lenge ❤️

Uff da. Håper det går bra med deg! Håper virkelig at det ikke blir noe videre komplikasjoner for deg. Sender mange gode tanker og en god klem til deg ♡

Å nei, så forferdelig. :( Stor trøsteklem, og lykke til med operasjonen!

Huff, så trist :( Lykke til med operasjoner! Håper det kommer en ny liten spire om ikke så lenge :)

Så domt :( øsnker deg masse lykke til og håper du snart får en liten spire på rette plass ♡

Huff, det var jo ekstra leit! Min svigerinne opplevde dette men ble fort gravid igjen og alt gikk bra da :) Lykke til! :)

Ånei så trist å høre. Ønsker deg lykke til videre, håper det klaffer snart igjen <3

Back
Topp