Takker for meg

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Jeg må dessverre bare takke for meg. Exu og mistanke om indre blødninger, så jeg har fått cellegift og ligger på sykehuset til observasjon.

Så trist!! Håper du kommer deg fort og at du blir gravid med spire rette plassen neste gang!

Nei, fy søren, er det sant?!! :( Hadde ikke du en mistanke og?? Åh, nå ble jeg lei meg! Men får du beholde egglederen? Mistet mye blod?? Uff!!

Uff så trist å høre, håper du kommer deg fort og at en ny spire kommer på plass ;)

Å nei?! Så trist... Håper det går bra med deg! Varm klem...

Huff så leit :( Masse lykke til videre og håper spiren sitter fort igjen <3

Takk alle sammen ❤️
Jo, jeg hadde en mistanke, men ingen hørte på meg, selv når hcg ikke steg normalt. Jeg har sånn miniblødninger som kommer på papiret, men de er brune, så det er ikke friskt blod. Men blodprosenten min har stupt siden tirsdag, så det må jo være noe galt ett sted.

Og jeg får foreløbig beholde egglederen, men mulig begge blir fjernet etterhvert, for plasseringen av egget tilsier at det er noe som ikke stemmer med egglederen

Kjempe trist å høre:( håper det går bra med deg og at du kommer deg gjennom det på en grei måte.. alltid trist å miste...

Takk alle sammen ❤️
Jo, jeg hadde en mistanke, men ingen hørte på meg, selv når hcg ikke steg normalt. Jeg har sånn miniblødninger som kommer på papiret, men de er brune, så det er ikke friskt blod. Men blodprosenten min har stupt siden tirsdag, så det må jo være noe galt ett sted.

Og jeg får foreløbig beholde egglederen, men mulig begge blir fjernet etterhvert, for plasseringen av egget tilsier at det er noe som ikke stemmer med egglederen

Dette var skikkelig kjipt!! Nå har de med å passe godt på deg!! Hils fra meg :P

Uff a meg... :( Høyres ikkje greitt ut :(

God bedring og lykke til vidare ❤️

Huff så trist :-( dette var ikke hyggelig lesning.

Håper det går greit med deg! Klem!

Takk ❤️
Det går ganske greit. Gråt egentlig fra meg før alt var et faktum. Men jeg var jo sikker i min sak lenge før det da.
Nå håper jeg bare smertene avtar etter hvert.
Det som føles værst akkurat nå er at det ligger en skjorte med jeg skal bli storesøster på hjemme og at vi ikke får delt nyheten med familien på bryllupsdagen vår. Og selvsagt det at vi må vente 3 måneder pga cellegifta.

Takk ❤️
Det går ganske greit. Gråt egentlig fra meg før alt var et faktum. Men jeg var jo sikker i min sak lenge før det da.
Nå håper jeg bare smertene avtar etter hvert.
Det som føles værst akkurat nå er at det ligger en skjorte med jeg skal bli storesøster på hjemme og at vi ikke får delt nyheten med familien på bryllupsdagen vår. Og selvsagt det at vi må vente 3 måneder pga cellegifta.

:(

Kjempe trist :(
Tenker masse på deg. Håper smertene gir seg og at formen er tilbake snarest. Skjorta vil du nok ha bruk for snart også:) krysser fingrene for deg!
Klem

Back
Topp