Takker for meg

trolli

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Då var det over for denne gang igjen. Kjenner jeg ikke gir opp endå. Kjenner dette er ufattelig tungt. Kjenner jeg blir mer og mer redd for at jeg ikke skal få oppleve å gå gravid igjen å få oss en siste mann. Har vert et så stort ønske for meg å få en sistemann, men begynner å innse at dette mest sannsynlig ikke kommer til å gå. Siste utveg nå er å prøve prednisolon nå så får jeg se hvordan det går. Skal prøve ut det i allefall, så jeg vet jeg harr prøvd alt.

Huff.. Så ufattelig trist!
Håper virkelig spira sitter neste gang så du kan få en frisk og rask sistemann slik du ønsker:-)
Sender deg en klem <3 ta vare på hverandre.

Huff.. Så ufattelig trist!
Håper virkelig spira sitter neste gang så du kan få en frisk og rask sistemann slik du ønsker:-)
Sender deg en klem <3 ta vare på hverandre.
Tusen takk. Jeg håper på det, men kjenner troen begynner å renne ut, men så lenge jeg har håp, så kommer jeg til å prøve. Eller hva jeg skal si. Så lenge tanken på å ikke få en til er verre enn det å miste, så fortsetter jeg, men når det blir verre gir jeg opp, eller hvis vi prøver noen ganger til å det fortsatt ikke går, så må eg vel begynne å innse at vi ikke kan få flere.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Stor klem og lykke til!

Uff :( Håper spiren sitter neste gang og du får drømmebabyen din... forstår at håpet ebber ut når en møter på skuffelse på skuffelse, men mirakler skjer jo hele tiden.. håper neste mirakel blir ditt... stor klem

Klemmer til deg! Lykke til neste gang

Stor klem <3 håper spira sitter hele veien neste gang!

Huff så leit Trolli :-( Håper nestemann klamrer seg fast helt til termin! Klem til deg <3

Åååå nei så innmari trist :( :( Ta vare på hverandre og masse lykke til videre! Håper hellet snur!

:( det var trist å høre. Lykke til videre

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp