takker for meg

Linn1992

Flørter med forumet
Etter UL i dag, må jeg nesten takke for meg!
Ønsker dere alle lykke til videre <3

Huff så trist. Lykke til videre og håper spiren kommer snart til dere og holder seg der i ni mnd.

Å nei :-( det var veldig trist å høre! Ønsker deg lykke til videre. Sender deg mange klemmer <3>

Uff, dette var trist å høre! Ønsker deg masse lykke til videre, og sender over en klem

Millacamilla skrev:
Uff, dette var trist å høre! Ønsker deg masse lykke til videre, og sender over en klem

Signerer denne <3>

Dette var trist... Ønsker dere lykke til videre!!

Uff, d var trist å høre, klem og masse lykke til videre<3<3

Så utrolig trist! Håper spiren sitter igjen om ikke lenge og blir værende i 9 mnd!! Stor klem!

Kjempetrist å lese :( :(
Masse lykke til videre og håper snart den lille spiren sitter hos deg. Stor klem

Masse lykke til videre og håper snart den lille spiren sitter hos deg. Stor klem

Huff, det var trist å høre:-( lykke til videre, håper det sitter en ny spire:-)

Så leit å høre :( det samme skjedde meg igår.. Håper spiren sitter for oss begge neste gang. <3>

Jente10spire13 skrev:
Så leit å høre :( det samme skjedde meg igår.. Håper spiren sitter for oss begge neste gang. <3>

Skjedde det med deg også :O 

Blir utrolig trist når folk forsvinner her i fra pga noe så vondt. 
Lykke til videre! 

Jente10spire13 skrev:

Lykke til videre! 

Nica_ skrev:
Uff... lykke til videre!

Sign!

masse lykke til videre!!!!kjenner følelsen:/ men håper ny spire kommer snart og blir der i 9 mnd!!=)

Lykkeliten_84 skrev:

Jente10spire13 skrev:

Lykke til videre! 

Ja. Gjorde dessverre det.. Begynte å blø på fredag, og var på ul på lørdag og der så de bare fosteranlegg uten spire.. Og idag var jeg på ul igjen etter kjempe blødninger igår, og idag var alt borte :(

Back
Topp