Takker for meg.. .

Frøken firkløver

Forumet er livet
Har fortalt dette inne på FB alt, men det er gjerne ikke alle som er der inne?

Dere merker nok ikke mye til det, ettersom jeg ikke har vært så aktiv her inne.
Men nå forlater jeg altså gruppa helt og holdent.

Mitt lille frø sluttet trolig å vokse for 2-3uker siden, så det er ingenting som tyder på liv i min huleboerhule... Kroppen har ikke oppfattet hva som har hendt ordentlig, så jeg går stadig og venter på at livmoren skal støte det hele ut... Blør litt og har pittelitt vondt i magen nå og da, men det vil liksom ikke ta seg opp.

Skal inn igjen på UL om 9 dager, for å kontrollere. Visst kroppen har ordna opp selv, skal de kontrollere om alt er kommet ut. Og visst kroppen ikke har ordna opp selv, så skal de kontrollere størrelsen på fosteret på ny, for å være sikker på at det er dødt før de foretar en utskrapning...

Så, det er vel sånt som skjer. Men ikke noe artig allikevel. Håper på en ny spire i huleboerhulen så snart kroppen er mottagelig igjen :)

Lykke til videre alle aprilmammaer!

Det var trist å lese - hadde håpet vi ikke skulle miste flere her inne nå

Håper du blir gravid igjen snart - og lykke til!

Nisa skrev:
Det var trist å lese - hadde håpet vi ikke skulle miste flere her inne nå

Håper du blir gravid igjen snart - og lykke til!

Enig! 

Æsj altså liker ikke slike tråder
Håper neste spire klamrer seg fast. Trist

Det var triste nyheter:( håper kroppen klarer jobben snart hvis det er slik at det ikke er liv der inne. Ønsker deg lykke til i en vanskelig tid,håper du snart får en ny spire i magen!!

Takk søte dere :)

Det kommer nok helt sikker en ny og frisk spire snart.
Når magehuset bare blir klart for innflytting igjen....

Det hjelper at jeg har hatt en dårlig magefølelse fra starten av.
Er egentlig det som har vært en stor del av grunnen til at jeg ikke har hengt her inne så mye.
Og det har liksom gjort at jeg på ett vis har vært mentalt forberedt på at noe slikt
kom til å skje... Selv om det allikevel føltes som et slag i trynet i går,
da den endelige beskjeden kom...

Men jeg mener fullt og helt at det er bedre å miste så tidlig som nå,
enn å vente lenger ut i svangerskapet. Jeg har jo ikke kjent noe liv, eller fått se herlige UL-bilder av noe som ligner et barn. Og tenk på de som mister like før termin, under fødselen eller like etterpå. Nei, jeg kan ikke synes synd i meg selv. Jeg har tross alt to herlige barn fra før, og jeg er overbevist om at vi får flere. Og vårt tredje barn kommer til å være ment to be, uansett til hvilken termin han eller hun blir født. Det er han eller henne som er ment for oss. Og det var ikke dette barnet som lå i magen nå... Det hjelper å tenke sånn, så blir det ikke så trist... :)

Håper ingen flere her inne mister nå! Kommer nok til å snike innom for å se at det går fint med dere og de små nurkene deres ;) Lykke til videre :)

Det var trist å høre... Lykke til videre!

*Sukker* :(( Jeg syns vi har mistet for mange fra aprilgruppa, det er utrolig trist at dere mistet og måtte forlate oss, men det positive er at dere blir friske snart og kan prøve igjen på nytt. Ønsker dere masse lykke til med alt <3 Sender deg en god klem, Frøken Firkløver emoticon

Kjempe trist:(hver hvordan du har det!håper kroppen ordner opp snart så du kan komme deg videre og prøve igjen;) trøsteklem;)

Det var trist, men du har en fin holdning til det hele synes jeg. Da vil du nok stå igjennom det bedre enn du aner. Lykke til videre, krysser fingrene for at spira sitter raskt og i 9 mnd denne gang :o)

skilpadda* skrev:
Det var triste nyheter:( håper kroppen klarer jobben snart hvis det er slik at det ikke er liv der inne. Ønsker deg lykke til i en vanskelig tid,håper du snart får en ny spire i magen!!

uff så trist! men utrulig godt å høre at du tar d så greit.da klarer du deg fint gjennom d og.du må ha masse lykke til videre.og neste gang så sitter nok spiren.masse gode trøste klemmer til deg 

Imogene skrev:
Det var trist, men du har en fin holdning til det hele synes jeg. Da vil du nok stå igjennom det bedre enn du aner. Lykke til videre, krysser fingrene for at spira sitter raskt og i 9 mnd denne gang :o)

Sign!

Huff det var leit..Håper likevel på et mirakel for deg..Og hvis ikke det skjer,så håper jeg du snart blir gravid på nytt

Back
Topp