takker for meg

tante82/MAx6

Glad i forumet
for denne gang.[:(] Våknet av at blødde mye,gikk på do tok test som viste heltklart negativ å blødde enda mere. Kjenner meg helt tom[:(] og i tilleg snakker de om graviditet på gomorgen norge på tv2 nå.[:(] Jeg har taklet dette bra i 2 år ,men kjenner nå at jeg ikke tar det så fint[:(] Når kommer TR etter en negativ IVF?

Takk fo meg og lykke til alle sammen.

Livet er så urettferdig!

Dette var utrolig trist å lese, føler virkelig med deg.
Har ikke ord, men vil gjerne sende deg en trøsteklem

Håper det ordner seg til slutt.

Kan jeg få spørre hvilken rugedag du er på?

Sender deg en klem jeg..

Om du bloer naa saa er det vel TR som er kommet??

ORIGINAL: lille liss

Livet er så urettferdig!

Dette var utrolig trist å lese, føler virkelig med deg.
Har ikke ord, men vil gjerne sende deg en trøsteklem

Håper det ordner seg til slutt.

Kan jeg få spørre hvilken rugedag du er på?

Tusen takk for omtaken. Er på rugedag 11.

ORIGINAL: Anne L

Å nei[&o] Du har vært gjennom mye. Sender over en klem og håper framtiden vil bli lysere etter hvert!

Samme tenkte jeg[:(] Ønsker deg all lykke til i fremtiden, og at tida vil gi deg masse styrke til å fortsette!!!

Stor klem!!!!!!

[:(]

ORIGINAL: Nesing

Trist det ikke klaffet denne gangen [:(], men ikke mist motet! Du har flere muligheter! 

Trist det ikke klaffet denne gangen [:(], men ikke mist motet! Du har flere muligheter! 

Signerer denne[:(]
Stoor klem til deg

Uff[:(]
Kjempe trist...ååå jeg føler sånn med deg...vet AKKURAT hvordan det er [:(][:(][:(]

Men jeg er redd jeg følger etter deg..våknet til morra'n idag med skikkelig mens smerter...de forsvant etter en stund, men jeg fikk igår veldig ømme pupper også....og det har jeg ALLTID før TR....[:(][:(]

Jeg er lei for at det ikke funket denne gangen [:(] Du er tøff og har vært igjennom alt for mye nå..

Sender deg en stor stor klem...vet det hjelper lite.

Uff så trist [:(] Stor klem til deg!

Den blødningen du har nå nå nok TR [:(][:(] Hvordan neste syklus blir er individuelt, men dersom man har normal syklus i utgangspunktet går man som regel tilbake til det.

En stor klem til! Dette var virkelig leit. [&o]

[:(]

ORIGINAL: Anne L

Å nei[&o] Du har vært gjennom mye. Sender over en klem og håper framtiden vil bli lysere etter hvert!

sign[&o]

ånei...så trist[:(]
håper på bedre lykke neste gang...vi er flere som har mislyktes...jeg har hatt sa oxo...så ikke gi opp, der lykkes en vakker dag[;)]

Back
Topp