Takker for meg...

ORIGINAL: *Knøttet*

så trist[:(][:(][:(] lykke til med videre prøving når du er klar for det.. 

neeei...så trist!![:(][:(] fikk gåsehud nå...off, dette var trist! Kan jeg spørre om du mistet symptomer siste tiden?

Krysser fingrene for at du snart er på et nytt forum!! Masse lykke til!

Uff [&o] Tung beskjed å få, særlig når det kommer så overraskende, vil jeg tro.
Trist at du ikke kommer til å være her inne helt til januar. 
Får håpe det ikke er så lenge før den nydelige gutten din får bli storebror [;)]

ORIGINAL: vinternurk

neeei...så trist!![:(][:(] fikk gåsehud nå...off, dette var trist! Kan jeg spørre om du mistet symptomer siste tiden?

Krysser fingrene for at du snart er på et nytt forum!! Masse lykke til!

Takk for det! [:)]
Angående spørsmålet ditt; så har jeg ikke hatt sånn kjempemasse symptomer etter positiv test, og har ikke merket noe spesielt.. Men har kjent murring og stikking her og der i dag, selv om jeg hadde fått konstatert at det ikke var noe der... Kroppen oppfører seg vel som jeg er gravid, har sv.sk.hormoner osv... Har bare lyst å bli ferdig med dette, få det ut..Gyn mente det ville komme en blødning av seg selv, men skal tilbake dit på fredag. Og har det ikke skjedd noe til da, skal jeg be om å få tabletter, orker ikke å gå og vente... [&o]

nei det skjønner jeg.... sikkert vanvittig trasig og tungt, men bedre å bare få det unnagjort!
Lykke til, håper det går så problemfritt som mulig for deg og at du kan starte på blanke ark snart[:)] Det heter seg at etter SA blir veldig mange fort gravid igjen..men er vel en mager trøst allikavel..

Huff. Dette var trist å lese. Kos deg sammen med den nydelige gutten din i den vanskelige tiden. Håper du kommer deg inn på et nytt terminforum så fort som mulig. Lykke til videre.

Nei og nei Mariak!! Dette var veldig trist!! Stor klem!

Så utrolig trist! Sender deg en stor klem

Dette var skikkelig trist[:(] En fæl beskjed å få. Håper du kommer deg i et annet terminforum om ikke lenge. Klem[:)]

Back
Topp