Takker for meg...

mariak

Glad i forumet
Ja, da var det visst over for min del [:(] Har vært hos gyn og tatt ul i dag. Er 8 uker akkurat, og gledet meg til å se et lite foster og et bankende hjerte... Men det han kunne se var en fostersekk, uten noe inni [:(][:(][:(] Jeg er gravid, men vil komme til å støte ut fostersekken om kanskje 1-2 uker...

Det har vært veldig hyggelig å være her inne denne tiden, ønsker dere alle masse lykke til videre, ta vare på dere selv og hverandre fremover!!

Klem!

mariak

finner ikke ord... :(

massse gode klemmer til deg..
og krysser for at spiren sitter raskt igjen no...

Neeei.....nå ble jeg skikkelig lei meg. Så forferdelig trist for deg, virkelig urettferdig [:(]
Men håper du kommer på nytt terminforum fort !

Neeeei....[:(]

ikke du også!!![:(][:(]

Uff, håper du kommer deg inn på et terminforum kjapt!!!

ORIGINAL: turteldue

mariak

ORIGINAL: tone86

Signerer denne[&o][:(]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Å nei så trist...[:(][:(] Har ikke ord..[:(] Ta vare på hverandre og håper du kommer snart inn i terminforum igjen[:)]
Sender deg mange trøsteklemmer

Huff[:(] [:(][:(]
Er akuratt det der jeg frykter jeg får beskjed om på fredag...

Masse lykke til videre[:)][:)]

Neeeiii [:(] off.. noe så forfærdelig! [:(][:(] eg har ikke ord.. [:(][:(]
Ønsker deg all lykke i framtiden, og håper du kommer inn i et terminforum igjen snart.
Stor klem fra meg

Tusen takk, alle sammen!!! Ikke noen koselig situasjon, men jeg har jo verdens nydeligste gutt å trøste meg med... Vi får satse på bedre lykke neste gang. Håper bare å bli ferdig med dette og få det ut, så alt kommer i normalt gjenge igjen, og vi kan begynne å prøve igjen....!

Her er godgutten min:

Å nei! så trist, føler virkelig med deg, har vært gjennom dette selv. Ta vare på deg selv, og kos mye med den herlige gutten din. Håper det ordner seg for dere snart!

Klemmer!

ORIGINAL: ~StRaToS~

Kjære MariaK.
Så utrolig trist å lese at det var over for deg denne gangen. Ord blir fattige i en slik stund. Jeg håper du og din kjære tar godt vare på hverandre denne tiden og snart får sjansen til å flytte inn i et nytt forum. Du kommer til å bli savnet her inne. Jeg skal se etter deg, og følge med deg i tiden som kommer. Masse lykke til videre.

Ps: Sønnen din er bare helt nydelig[;)]

ORIGINAL: turteldue

mariak

Neeeeeeeeei, nå ble jeg overrasket og trist:( Håper det går bra med deg etter omstendighetene og at du snart vil få en spire i magen igjen. Lykke til og ta vare på hverandre.

Stor trøsteklem:)

ORIGINAL: FruStina

Neeei.....nå ble jeg skikkelig lei meg. Så forferdelig trist for deg, virkelig urettferdig [:(]
Men håper du kommer på nytt terminforum fort !

ORIGINAL: Camilla!

Neeeiii [:(] off.. noe så forfærdelig! [:(][:(] eg har ikke ord.. [:(][:(]
Ønsker deg all lykke i framtiden, og håper du kommer inn i et terminforum igjen snart.
Stor klem fra meg

Sign.

Back
Topp