Takker for meg!! *LANG*

Alca

Flørter med forumet
Takker så masse for meg her inne..

Som jeg har fortalt tidligere her inne så har jeg gått me små blødninger lenge. Har ikke kommet inn til noe UL undersøkelse pga di har trodd det var festeblødninger. Klare og grine meg til UL i dag når jeg var hos legen. Nå legen tok UL på meg på sykehuset fant hun ingen liv desverre jeg hadde hatt ein MA. Jeg skulle ha vart alt mellom 12-15 uker ein plass nå men fostere var bare 7uker så har vært uten liv ein stund. Syntes dette er utrolig trist men tar dagene som di kommer og skal inn igjen på sykehuset på torsdag og ta utskrapning. Lå og grein til mannen min i dag og sa eg ikke ville fjerne det at jeg bare ville det skulle vokse menmen ingenting og gjøre me dette desverre det må ut. Så prøver vi for fullt igjen etterpå. Vis jeg er klar for dette da.. Har ikke sunket helt inn at dette er over enda desverre.....

utrolig trist[&o]:(( *trøsteklem*

Huff så trist! Ta vare på deg selv og lykke til videre.

huffameg! Vanskelig å finne ord som kan trøste, men jeg tror de fleste her inne på et vis kan skjønne hvor fælt det er. Håper virkelig dere kommer raskt igang igjen, så blir det nok en 2010 baby likevel!!

Åh nei... Var jo ikke sånn det skulle gå!! * trøsteklemmer* [:o][:o][:o][:o]

Håper av hele mitt hjerte at det går bra med dere og dere får tiden til hjelp. Det er aldri lett å miste, det vet jeg selv. Men håper tiden kan hjelpe dere. Og når tiden er inne så sitter spiren og klamrer seg fast helt til h*n vil poppe ut og møte foreldrene sine!!

*stooooooooooor klem til dere begge*

huff:( kjempe leit å høre.. *trøsteklem*

Huff[:(][:(][:(] Sender mange trøsteklemmer til deg og krysser fingrene for at dere snart får en spire som klorer seg fast i 9 mnd.

ORIGINAL: Trone

Åh nei... Var jo ikke sånn det skulle gå!! * trøsteklemmer* [:o][:o][:o][:o]

Håper av hele mitt hjerte at det går bra med dere og dere får tiden til hjelp. Det er aldri lett å miste, det vet jeg selv. Men håper tiden kan hjelpe dere. Og når tiden er inne så sitter spiren og klamrer seg fast helt til h*n vil poppe ut og møte foreldrene sine!!

*stooooooooooor klem til dere begge*

Signerer denne.. [:(]

Uff, så forferdelig trist! Ønsker deg lykke til på torsdag, og videre. håper å se deg inne på et annet 2010-forum snart, og at du får være der i 9 mnd

uff, så ufattelig trist [&o] forstår at du syns dette er tungt! ta veldig godt var på hverandre fremover, håper dere finner trøst i hverandre..

håper dere blir gravid igjen snart..lykke til.. klem fra meg.

[:(]
Lykke til videre og håper at dere kommer dere over dette og prøver på ny etterhvert... Skjønner virkelig at det kan være vanskelig.
Masse klemmer***

Så utrolig trist å lese[:(][:(] kan overhode ikke sette meg inn i hvordan du har det men forstår at det må være helt grusomt[:(] vil bare gi deg en stoooor trøsteklem fra meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leit å lese.

Opplevde det samme i høst, skulle vært 14 uker, men utviklingen av fosteret hadde stoppet i ca uke 7.
Tung prosess i etterkant. Men som legen sa til meg, da vet en i hvert fall at en kan bli gravid.

Jeg kan ikke i mine villeste fantasier forstå hvordan det må være, men jeg sender alle gode tanker din vei, og håper det går bedre etterhvert, en dag av gangen. 

Uff så utrulig trist. Tenk at ikke legene kunne ta deg på alvor slik at du kunne ha funnet det ut tidligere. Sender en god klem til deg.

Takker så masse for støtten fra dere [:)] Og jeg håper ikke det er flere her inne måtte oppleve dette NÅ..
Krysser det som kan krysses for dere at det ikke skjer dere...

Masse lykke til jenter Ønsker dere alt godt.. Kommer nok til og følge me på dere her inne [:D]

ORIGINAL: PrinsesseMarte

Huff så trist! Ta vare på deg selv og lykke til videre.

vet ikke hva jeg skal si... ufattelig trist [:(][:(]

Så utrulig trist[:(] Æ sett me tåra i øyan hær!
Lykke til videre... Også håpa æ ei ny spire festa sæ fort!

Back
Topp