Takkekort

Persilla

Gift med forumet

Har laget dette med PhotoScape...går det ann å bestille over nett...blir det bra kvalitet og format på bildet?? Noen som har prøvd...?? Og syns dere det passer å bruke sånn som takkekort??

Det var kjempefint!! [:)]

Men vet ikke om sånn framkalling og sånt.. Kan kanskje bli vanskelig med å finne rett format.. ?[8|]

Prøv å bestille en prøve på snapfish.no
Da får du kjempe billig og super kvalitet. Men ville bestillt bare en prøve først kanskje for å se hvordan de blir!

Nei det var det jeg lurte på også...hmm...kanskje prøve å skrive ut på pcn her og se hvordan det blir??[8|]

ORIGINAL: Gulda

Da får du kjempe billig og super kvalitet. Men ville bestillt bare en prøve først kanskje for å se hvordan de blir!

ja har tenkt på det også...som en test.....hmm

ORIGINAL: Lille Persille1.gang

Gjør det. Koster jo ikke noe å teste nesten. Jeg er iallefall veldig fornøyd med snapfish. De leverer fort og de sier i fra når du bestiller om det er god nok kvalitet på bildet ditt!

ORIGINAL: Lille Persille1.gang

Gjør det. Koster jo ikke noe å teste nesten. Jeg er iallefall veldig fornøyd med snapfish. De leverer fort og de sier i fra når du bestiller om det er god nok kvalitet på bildet ditt!

Ja...ellers pleier jeg å bestille på elkjøp jeg....syns de er bra også...sier ifra om kvaliteten der også....men da kan jeg jo bestille en test når jeg bestiller julebildene[:D]

stillig [:)]

kjempe fint takkekort

Back
Topp