Takkekort

Persilla

Gift med forumet

 
Har laget dette med PhotoScape...går det ann å bestille over nett...blir det bra kvalitet og format på bildet?? Noen som har prøvd...?? Og syns dere det passer å bruke sånn som takkekort??
 
Det var kjempefint!! [:)]
 
Men vet ikke om sånn framkalling og sånt.. Kan kanskje bli vanskelig med å finne rett format.. ?[8|]
 
Prøv å bestille en prøve på snapfish.no
Da får du kjempe billig og super kvalitet. Men ville bestillt bare en prøve først kanskje for å se hvordan de blir!
 
Nei det var det jeg lurte på også...hmm...kanskje prøve å skrive ut på pcn her og se hvordan det blir??[8|]
 
ORIGINAL: Gulda

Prøv å bestille en prøve på snapfish.no
Da får du kjempe billig og super kvalitet. Men ville bestillt bare en prøve først kanskje for å se hvordan de blir!

 
ja har tenkt på det også...som en test.....hmm
 
ORIGINAL: Lille Persille1.gang

ORIGINAL: Gulda

Prøv å bestille en prøve på snapfish.no
Da får du kjempe billig og super kvalitet. Men ville bestillt bare en prøve først kanskje for å se hvordan de blir!


ja har tenkt på det også...som en test.....hmm

 
Gjør det. Koster jo ikke noe å teste nesten. Jeg er iallefall veldig fornøyd med snapfish. De leverer fort og de sier i fra når du bestiller om det er god nok kvalitet på bildet ditt!
 
ORIGINAL: Gulda

ORIGINAL: Lille Persille1.gang

ORIGINAL: Gulda

Prøv å bestille en prøve på snapfish.no
Da får du kjempe billig og super kvalitet. Men ville bestillt bare en prøve først kanskje for å se hvordan de blir!


ja har tenkt på det også...som en test.....hmm


Gjør det. Koster jo ikke noe å teste nesten. Jeg er iallefall veldig fornøyd med snapfish. De leverer fort og de sier i fra når du bestiller om det er god nok kvalitet på bildet ditt!

 
Ja...ellers pleier jeg å bestille på elkjøp jeg....syns de er bra også...sier ifra om kvaliteten der også....men da kan jeg jo bestille en test når jeg bestiller julebildene[:D]
 
stillig [:)]
 
kjempe fint takkekort
 
Back
Topp