Takkekort!

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Regner med folk har egne takkekort til etter dåpen : tusen takk for gaven jeg fikk til min dåp. Men så lurer jeg på, vi har jo fått endel andre gaver, av naboer, venner osv osv, lager dere egne til disse? Isåfall hva skriver dere på?

Jeg har laget takkekort med de to andre barna, men det gidder jeg ikke denne gangen.. Skal lage til etter dåpen da :)

Det tror jeg ikke vi gidder å lage. Dåpen kommer til å koste mer enn nok, takke gjør vi under dåpen :) og alle får med eget polaroidbilde hjem av frøken med navn, dato og takk. Det holder i massevis :)

Vi skal ikke ha takkekort til etter dåpen. Kun nærmeste familie som blir spurt i dåp, og de takker vi når vi er der. Alle de har jo dessuten fått annet takkekort.

Det tror jeg ikke vi gidder å lage. Dåpen kommer til å koste mer enn nok, takke gjør vi under dåpen :) og alle får med eget polaroidbilde hjem av frøken med navn, dato og takk. Det holder i massevis :)

Der var smart! Kanskje påtide og børste støv av det kameraet igjen!

Vi bestiller kort med bilde og tekst "takk for gaven"
Så skriver vi på de for hånd,: "takk for gaven i anledning E's fødsel/dåp/fødsel og dåp!" Altså vi bruker samme kort uansett hvilken anledning gaven har kommet til...

Back
Topp