Takkekort

Katrine92

Glad i forumet
Julimammaer 2016
*Aprilbaby 2018*
Dere som bestiller takkekort, hvor bestiller dere fra? Og takker dere for barselgaver eller dåpsgaver? Eller begge? Syns kortene enten er kjempedyre eller så er oppsettet på nettsiden skikkelig dårlig.. Skal ha ca 40-50 kort så blir fort dyrt.
 
Jeg bestilte takkekort for barselgaver på babykort.no:) kommer nok til å bestille dåpsinvitasjoner og takkekort derifra også!
 
Pleier å photoshoppe bilder som kort jeg. Litt kjipere men mye billigere. Legger inn tekst og tar gjerne en større størrelse enn normale bilder.
Laget et til barselgaver og et til navnefestgaver.
 
Jeg tar felles. Aner ikke fra hvor.. skriver takk for oppmerksomheten:)

Men har en litt kjip historie: bestilte en god bunke sist men fikk aldri satt meg ned og sendt de ut.. Har jeg tenkt masse på i etterkant. Utrolig flaut.
 
Bestiller fra fotoknudsen, invitasjoner og takkekort fra dåp :)
 
Jeg har brukt eurofoto. Pleier å takke for begge deler :)
 
Har bestilt på optimalprint.no....ikke fått dem ennå da, så skal ikke si noe på kvaliteten:p
 
Optimalprint, sinnsykt dårlig kvalitet!
 
Optimalprint :) kjempefornøyd og god kvalitet. Rask leveringstid 2-3 dager :)

Se der ja, store forskjeller på hva folk mener (ser d gikk igjen på tilbakemeldingene på trustpilot også), blir spennende å se hva jeg synes når mine kommer:)
 
Se der ja, store forskjeller på hva folk mener (ser d gikk igjen på tilbakemeldingene på trustpilot også), blir spennende å se hva jeg synes når mine kommer:)

Det kommer også på Ann på hva slags print/papir man velger. Jeg valgte standar, jeg hadde glemt ut fra sist hvor dårlig de er.
 
Brukte vistaprint til dåpsinvitasjoner. Fine, billige! Tok ca 1 uke :)
 
Det kommer også på Ann på hva slags print/papir man velger. Jeg valgte standar, jeg hadde glemt ut fra sist hvor dårlig de er.

Valgte og standar :) veldig bra kvalitet. Men spørs vel hvordan kvaliteten på bildene du sendte inn og. Om de e tatt med mobil eller kamera ?
 
Fikk kortene i dag, veldig rask levering...og synes kvaliteten var fin jeg:)
 
Valgte og standar :) veldig bra kvalitet. Men spørs vel hvordan kvaliteten på bildene du sendte inn og. Om de e tatt med mobil eller kamera ?

Selvsagt tatt med kamera.
 
Jeg har forseila alle konvoluttene hvis ikke kunne jeg tatt bilde av de.
 
Bestilt fra Japan Photo til barselsgaver. De ble kjempefine :) Skal bruke de til dåps-takkekort også.
 
Back
Topp