MalinDalin
Forumet er livet
Har dere sendt det? I såfall: fra hvor har dere bestilt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De bruker jeg og. Er så fornøyd med de matte kortene deres. <3Bestilt dåps invitasjon frå fotoknudsen, va 30 % på heile bestillingen så prøvde å gjøre det billigste mulig ;-)
Vi skal ikke ha dåp/navnefest. Så da syns jeg det er innafor. Har fått flere.Hm, er det ufint å ikke gi takkekort for fødselsgaver?? Ser ikke helt poenget.. Og jeg kan ikke si jeg husker å ha fått det selv noen gang, når jeg har gitt nyfødt gaver..
Vi skal ikke ha dåp/navnefest. Så da syns jeg det er innafor. Har fått flere.![]()
Hm, er det ufint å ikke gi takkekort for fødselsgaver?? Ser ikke helt poenget.. Og jeg kan ikke si jeg husker å ha fått det selv noen gang, når jeg har gitt nyfødt gaver..
Skal bare gi et samla takke kor for fødselsgave og dåp. Blir dyrt og om man skal gi takke kort for alt!
Ja jeg vil påstå at det er ufint, men er nok ikke noen som kommer til å våge å si noe om det til dere direkte.
I det minste et kombinert kort med evt dåp. Men jeg er mest vant med ett av hvert.
Jeg synes ikke det er ufintHmm hvis det er ufint så må det vel revurderes da...
Hmm hvis det er ufint så må det vel revurderes da...
Det er ufint om dere ikke sier takk i det hele tatt, men det går jo an å takke uten takkekort om man vil det, synes jeg.![]()