Takkekort

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Fått levert/fikset med det enda?
Tenker på barselgaver dere fikk , dere som har hatt dåp osv.

Hvor bestilte dere fra:D?

Vi tok takkekort for barselgaver og julekort sammen! Har ikke bestilt takkekort for dåpen ennå, men fikk Mail om at jeg får 25% avslag når jeg bestiller siden vi bestilte dåpsinvitasjoner der :) har bestilt fra optimalprint! :) veldig fornøyd med de.

Vi tok takkekort for barselgaver og julekort sammen! Har ikke bestilt takkekort for dåpen ennå, men fikk Mail om at jeg får 25% avslag når jeg bestiller siden vi bestilte dåpsinvitasjoner der :) har bestilt fra optimalprint! :) veldig fornøyd med de.
Vi har gjort det på samme måte:)
Var tenkt å lage takkekort for dåp selv, men funnet ut at det orker jeg rett og slett ikke likevel:P

Vi har gjort det på samme måte:)
Var tenkt å lage takkekort for dåp selv, men funnet ut at det orker jeg rett og slett ikke likevel:P
Nei, det tar mye tid! Er jo litt morsommere, men de blir vel stua bort i en skuff til slutt de også.. :p

Nei, det tar mye tid! Er jo litt morsommere, men de blir vel stua bort i en skuff til slutt de også.. :p

Hadde jeg skulle laget 10 stk så hadde jeg kunne gjort det, men ikke når det er så mange...
Du har et poeng der;)

Nei, det blir noen! :p hvilken side har du brukt da?
Ikke bestemt meg enda:P Må gå gjennom å se design \, hva de ulike tilbyr osv. Har noen tilbud blir det dem;) Har brukt japanphoto og fotoknutsen tidligere

Nei:o dataen har ikke vært i orden og jeg har skyldt på det. Nå er den derimot i orden igjen, og enda har jeg ikke somla meg til det:o :P vet ikke om jeg har ordentlig bra bilder av dåpsbarnet, tror det er derfor jeg drøyer. *himler med øynene*

Nei:eek: dataen har ikke vært i orden og jeg har skyldt på det. Nå er den derimot i orden igjen, og enda har jeg ikke somla meg til det:eek: :p vet ikke om jeg har ordentlig bra bilder av dåpsbarnet, tror det er derfor jeg drøyer. *himler med øynene*
Hehe , er en veldig lett ting å utsette da...så kjenner meg litt igjen der;)

Bestilte takkekort for fødselsgavene fra optimalprint og var veldig fornøyd

Lagde invitasjoner og 35 bordkort (sånne vogner) og det tok sin tid, bestiller nok takkekortene fra optimalprint

Ordnet med takkekort for gavene uten fikk da han ble født før jul, men har ikke kommet så langt med takkekort for gavene vi fikk i dåpen så må vel slenge meg rundt å få det gjort :-P

Babykort.no :) bestilte både for dåp og baby-lykkeønskinger.:)

Del gjerne bilder av designet dere valgte og kortene:)

Nei, ikke fått ordnet med det dessverre!

Back
Topp