Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har gjort det på samme måteVi tok takkekort for barselgaver og julekort sammen! Har ikke bestilt takkekort for dåpen ennå, men fikk Mail om at jeg får 25% avslag når jeg bestiller siden vi bestilte dåpsinvitasjoner derhar bestilt fra optimalprint!
veldig fornøyd med de.
Nei, det tar mye tid! Er jo litt morsommere, men de blir vel stua bort i en skuff til slutt de også..Vi har gjort det på samme måte
Var tenkt å lage takkekort for dåp selv, men funnet ut at det orker jeg rett og slett ikke likevel![]()
Nei, det tar mye tid! Er jo litt morsommere, men de blir vel stua bort i en skuff til slutt de også..![]()
Nei, det blir noen!Hadde jeg skulle laget 10 stk så hadde jeg kunne gjort det, men ikke når det er så mange...
Du har et poeng der![]()
Ikke bestemt meg endaNei, det blir noen!hvilken side har du brukt da?
Hehe , er en veldig lett ting å utsette da...så kjenner meg litt igjen derNeidataen har ikke vært i orden og jeg har skyldt på det. Nå er den derimot i orden igjen, og enda har jeg ikke somla meg til det
![]()
vet ikke om jeg har ordentlig bra bilder av dåpsbarnet, tror det er derfor jeg drøyer. *himler med øynene*