Takkekort

Tussilagof

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Oktoberfruene 2018
Juliknøttene 2022
Hva gjør dere? Først takkekort i forbindelse med fødselen, og så et nytt i forbindelse med dåp/navnefest?? Eller kan man lage et felles?

Planen er å ha begge deler. Altså et for barselsgaver og så et for dåp.. men om det blir sånn til slutt vet jeg ikke [emoji14]

Vi tenker å lage både til fødselsgavene og etter dåp. Men, Lager dere selv? Eventuellt hvilken nettside? Syns noen er så dyre :/

Sist laget jeg vel selv. Vet ikke hva jeg skal gjøre denne gangen. Første oppgave blir å få tatt et bilde [emoji14]

Tror det blir begge deler her også;) Halv pris på noen på fotoknudsen nå! :D

Wææææh.... Sendte ikke ut takkekort etter barselsgaver sist altså! Aner ikke hvem vi fikk fra engang jo...er DET normalt??

Wææææh.... Sendte ikke ut takkekort etter barselsgaver sist altså! Aner ikke hvem vi fikk fra engang jo...er DET normalt??
Jeg har skrevet huskeliste med alt :p Virker som det er vanlig her i alle fall, på arbeidsplassen min henger det i alle fall haugevis av takkekort etter barselgaver ;p

Vi kommer til å gi et for barselgaver/julegaver siden noen har gitt barselgaven som julegave, og så et eget etter dåpen. Der må han selvsagt være ikledd dåpskjolen. :-P
Optimalprint har mye fint. :-)

Vi skal sende for barselsgaver :) Har fått det av de fleste jeg har gitt gave til :)

Vi har hatt begge deler med de første.

Denne her har fått.... Skal vi se...to gaver hittil i sitt liv, vi har ikke laget takkekort enda.

Vi gir to kort, et for barselgaver og et for dåp. Nfoto har fine kort :)

Bestiller dere dåpsinvitasjoner med bilde i tillegg til to takkekort?

Vi bestiller trolig ikke noe da, vi har fotoskriver. Sist delte mannen ut takkekort fra dåpen med bilde i fra dagen, før gjestene dro hjem på kvelden/neste dag.

Invitasjonene blir trolig håndlaget men pålimt bilde. Gjorde det med eldste, men må innrømme at jeg aner ikke hva jeg gjorde med mellomste, jeg må vel ha laget invitasjoner utover den sms mannen sendte da han hadde booket det. Muligens var det med samme bildet som på bordkortene?

Back
Topp