• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Takkekort..?

barehege

Forumet er livet
Hei! Har dere begynt på takkekort for barselsgaver..? Jeg har begynt å lage kortene og skrevet på endel.. Men bildet mangler.. Har tatt noen, og lurer på om dere har noen formening om hva jeg skal bruke, evt råd til hvordan jeg skal ta bildet...?

Syns liksom ikke jeg får til noe blinkskudd.. Tar imot alle gode tips og råd!!!!! [:)]

(Og så lurer jeg på hva dere skriver i innbydelsene til dåpen..? Lyst å bare begynne å lage dem også, selv om vi ikke har noen dato til det enda.. [:)])

Det så jo så enkelt ut når du skrev det til innbydelsene!! Tusen takk!!! [:D] 

bildet øverst til venstre var veldig pent[:)]

Det øverste bildet i farger var skjønt! [:)]
Og nok en gang; nydelig tulle!
Hjelpes så babysyk jeg blir...

Alle var skikkelig fine, klarer ikke velge jeg[:)]

Jeg var på fotobutikken og bestilte takkekort der med bilde. Men jeg har bestilt for lite, så jeg må tilbake neste uke.

Bildet øverst til venstre synes jeg var veldig spesiellt[:)][:)]
men du?? takkekort for barselgaver? r d vanlig??? [8|][8|][8|][8|]
d har jeg overhodet ikke tenkt på... *dårlig samvittighet*

ORIGINAL: Gabriela

Bildet øverst til venstre synes jeg var veldig spesiellt[:)][:)]
men du?? takkekort for barselgaver? r d vanlig??? [8|][8|][8|][8|]
d har jeg overhodet ikke tenkt på... *dårlig samvittighet*

likte og øverst til venstre...dødskult!!!!
nydelig jente du har!!!

gabriela...fornoen er d vanligmed takkekort for barselgaver..kommer nok
tilågjøre det selv..men vet om mange som tar det i et med takkekort til dåpen..skriver takk for dåpsgaven og takk for d kjemoefinetøyet når jegkomtil verden liksom..hehhe...herigården er det syyyyyyyykkkkt mye tøy....kjemoekoslig..;)

Hei!

Hører ikke til her jeg....men ville bare si at jenta di er kjempe nydelig!! [:)][:)]
Jeg hadde valgt bilde nr.2 til takkekortene [:D].

Jeg ville ha valgt bilde nr 1. Men bilde nr 2 er også veldig fint. [:)]

Så skjønne bilder av Leah! Jeg likte også spesielt godt det første.

Gabriela: Jeg skal lage takkekort, jeg har jo selv fått takkekort når jeg har gitt barselgaver, syns det har vært veldig kos å få bilder av babyene til venninnene mine. Men jeg tror ingen hadde blitt fornærmet dersom jeg ikke hadde sent takkekort heller, folk skjønner jo at det er nok å ta seg til som nybakt mor [;)].

Tusen takk alle sammen!! Men lurer på om vi må knipse noen flere bilder.. føler ikke helt at vi har fått til "det" bildet, enda.. [&:] Jammen ikke så lett å ta noen perfekte bilder.. Noen andre som har noen fine bilder så sett dem inn!! Slik at jeg får litt inspirasjon og ideer.. [;)]

Back
Topp