Takkekort !

SnartFem

Forelsket i forumet
Få se takkekortene deres da?! [:D]

Kanskje jeg kan få noen tips !
Hadde dåp den 5 desember å har ennå ikke sendt ut takkekort [8|]

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

tenkte å lage en lik tråd[8D]

sitter å titter etter hvor jeg skal bestille fra... noen tips??

optimalprint.no

SKal bare ta bilde så slenger jeg ut=)

Vi hadde inbydelse i samme stil.

uttapå:

inni:

her e vårt[:)]

Herreguud ! Var jo helt nydelige <3 Må nesten begynne å bestemme meg for hvordan jeg skal ha de :)

*storesøsterT*: hvor har du bestilt og fått laget kortet? Kjempefint:)

Åh, så flott kort *Storesøster*!! Og Nathalie Emmeline var SÅ herlig på bildet! [:D]

Hvor bestilte du dette takkekortet?

eg har laget kortet på photoshop og bestilt de på nfoto[:D]

Fikk ikke opp bildene av takkekortene dine da jeg var inne i denne tråden sist, MariaKA - det var veldig fint!
Så søt Elizabeth var på bildene! :)

Må få bestilt meg takkekort etter navnefesten til Amalie i helgen - skal sjekke ut linken du la ut.

ORIGINAL: |*storesøsterT*|

Den der photoshop'en.. Går det ann å få tak i gratis versjon på nettet av den??

ORIGINAL: Morsnart

ORIGINAL: |*storesøsterT*|

Den der photoshop'en.. Går det ann å få tak i gratis versjon på nettet av den??

det tror eg ikke..hvis ikke de har en sånn 30 dagers prøve eller noe....e ikke sikker..

Vi hadde dåp 28. Nov og har heller ikke sendt ut takkekort.. Skal til fotograf med Dennis 16. Mars, så skal få tatt bilder til de da[;)]

ORIGINAL: Tihii89

Vi hadde dåp 28. Nov og har heller ikke sendt ut takkekort.. Skal til fotograf med Dennis 16. Mars, så skal få tatt bilder til de da[;)]

vi skal ikke til ordentligfotograf, men ei som er flink å ta bilder i helgen., Bruke ett av de til takkekort. [:D] Hadde dåp 9 januar vi da.

Kjempefint, storesøsterT[:D]
Smelter helt av de nydelige jentene dine[;)][;)]

ORIGINAL: Astrid1981

Fikk ikke opp bildene av takkekortene dine da jeg var inne i denne tråden sist, MariaKA - det var veldig fint!
Så søt Elizabeth var på bildene! :)

Må få bestilt meg takkekort etter navnefesten til Amalie i helgen - skal sjekke ut linken du la ut.

Takk astrid! vi benytter oss nesten bare av optimalprint vi nå. Bryllupsinvitasjonene våre kommer også der i fra. 80 invitasjoner trykker vi, og det blir 500 kr. er rimelig billig for selvdesignet trykk altså

Back
Topp