Looney Forumet er livet VIP 18 Feb 2011 #1 Hvor på nett bestiller dere det? Hvilken tilbyder har best kvalitet og pris?
sogn78 Forumet er livet VIP 18 Feb 2011 #2 Vistaprint, optimalprint, japan foto, fotoknudsen, ja, det var dei eg kom på i farta. Me bestilte fra optimalprint meina eg å huska[:D]
Vistaprint, optimalprint, japan foto, fotoknudsen, ja, det var dei eg kom på i farta. Me bestilte fra optimalprint meina eg å huska[:D]
shiby Forumet er livet 18 Feb 2011 #5 Jeg bestillte takkekort fra dåpen på www.kortshop.no . Veldig dyrt, men fant ett kort der jeg forelska meg helt i så ble bare sånn.. Ellers har vi brukt optimalprint når vi har bestillt takkekort for nyfødt gaven.. [:)]
Jeg bestillte takkekort fra dåpen på www.kortshop.no . Veldig dyrt, men fant ett kort der jeg forelska meg helt i så ble bare sånn.. Ellers har vi brukt optimalprint når vi har bestillt takkekort for nyfødt gaven.. [:)]
puzemor Forelsket i forumet 18 Feb 2011 #6 www.nfoto.no. Kjapt, god service og grei pris [:)] Styr unna Vistaprint!!!