Takkekort

lindah.

Blir kjent med forumet
Hvor skal dere bestille takkekort? Har sjekket ut eurofoto og extrafilm noen andre steder å sjekke ut?

Laget de selv på pc`en jeg. på powerPoint. Hadde flere forskjellige bakgrunner å velge mellom. De ble skikkelig bra.

ORIGINAL: Renna78

Laget de selv på pc`en jeg. på powerPoint. Hadde flere forskjellige bakgrunner å velge mellom. De ble skikkelig bra.

Bilde??

Jeg har kjøpt kort på Panduro som jeg skal "scrappe" enkelt.
Har ikke fått tatt det perfekte takkekortbildet enda, skal prøve en ny runde etterpå.
Blir ikke så mange å sende takkekort til så da kan man pusle litt mer på de[:)]

Vi har bestillt time hos fotograf rett før navnefeiringa, så vil bruke bilder derfra. Har lyst på takkekort med flere bilder- både et med han i bunaden som han skal ha på navnefeiringa og et par søte hvor han er naken.
Både julekort, takkekort for visittgaver og invitasjon til navnefeiring har jeg bestillt på nfoto.no. Enkelt og rimelig!!

takkekort.no

enten lager jeg de selv eller så lager mamma de... hu er veldig flink med sånt, men har litt lyst å lage de selv også[:)]

Farget kartong, lim og saks med mønster[:)] Tok meg 3-4 kvelder å lage ca 30 stk, med håndskreven personlig hilsen i alle. Synes selv det er kosligst å få slike selv, enn de som er ferdig printet med samme tekst på til alle........

Onkel som er fotograf har tatt bilde og ordna invitasjon, samme skal han gjøre med takkekortene:D Godt med fotograf i familien:)
www.fotografengjovik.no eller http://fotografengjovik.blogspot.com/

så flinke dere er som lager alt selv..har ikke tid til det jeg.. ikke er jeg særlig flink heller.

Back
Topp