Takkekort konfirmasjon

Travel mamma

Gift med forumet
Hei.
Skal sende ut takkekort og har bestilte kort med tekst på.
Legger dere til håndskrevet tekst i tillegg på kortet ? Personlig hilsen ?
Begrenset med plass på kortet
 
Jeg satte bare tom linje på til-feltrt og helt tomt nederst så fikk jeg konformsnten til å skrive hvem det var til og hilsen navnet sitt. Stort mer gadd han ikke, så vi la lista der.
 
Ja, han skrev personlig hilsen på alle takkekortene i tillegg til at han skrev eget navn. Helt selvfølgelig synes jeg.
 
Jeg hadde bare ferdig tekst på. Aldri i livet om jeg hadde fått han til å skrive på de. Når datteren min konfirmerte seg for noen år siden så skrev hun på selv.

Mest koselig med selvskreven, men man må jo se an konfirmanten.
 
Jeg hadde bare ferdig tekst på. Aldri i livet om jeg hadde fått han til å skrive på de. Når datteren min konfirmerte seg for noen år siden så skrev hun på selv.

Mest koselig med selvskreven, men man må jo se an konfirmanten.
Helt enig
At han skrev til og fra på 35-40 takkekort var noe jeg satte pris på, skulle han skrevet personlig tekst hadde det neppe skjedd. Meget mulig det blir annerledes med neste konfirmant om et par år, det er en annen type.

Men jeg tror og håper mottakeren satte pris på takkekortet selv om det ikke var håndskrevet hele. De aller fleste vi har fått de siste årene har vært 100% maskinskrevet . Vi ser mest på bildet uansett
 
Back
Topp