Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gir man til alle som gir en oppmerksomhet, eller kun de som har gave til babyen? Har fått blomster av et par stk. og lurer på om det er rart å gi takkekort fra babyen, blomstene var jo til oss liksom.. Hva ville dere gjort?
Vi sendte takke kort til alle som sendte blomster eller gaver til oss. Jeg bestilte 45 stk, som holdt akkurat. Vi bestilte kort via www.optimalprint.no. Veldig enkelt og billig! I tillegg kan du få ferdig trykte konvolutter. Så her er det mye tid å spare:-)
Vi sender ut til alle som har gitt gaver, blomster eller bare vært på besøk:P oppmerksomhet trenger ikke nødvendigvis være en drøss med gaver i mine øyne.. vi brukte http://www.fotoknudsen.no/ :) Kan lage kjempe fine kort i flere fasonger og størrelser! vi ble veldig fornøyde iallefall :)
Sendte/gav takkekort til alle, ja! Synes det er en selvfølge, uansett hva slags oppmerksomhet man får i anledning fødselen og barnets ankomst. Veldig koselig å få et slikt kort, synes jeg.