Takke og Gjettetråd Hemmeligvenn <3

Rart den ikke har kommet fram :-\ skal prøv å finn ut av det igjen æ
 
Kan noen som er med på facebook gruppa sende meg en pm?
Må høre om noen er aktive der inne som ikke svarer her på babyverden :-\
 
Dytter opp denne jeg ;)
Har det kommet frem flere pakker i det siste? Hvor mange mangler sine?
 
Om noen snakker med charliebjørn så be hun kontakte meg! hun svarer ikke på pm å mangler å sende en pakke :-\
 
Jeg fikk pakke i posten i dag og er veldig fornøyd :D
Fikk Body, koseklut med tilhørende bamse og solskjerming til bilen.
Mannen sto forleden dag å så på nøyaktig den samme bodyen som var med i pakken. Han syntes den var så tøff, så tror han syntes det er stas når han får se den i mårra når han kommer hjem :)

Skal legge ut bilder i morgen når jeg får fikset synkroniseringen med mail på tlf, for orker ikke begynne med det nå.

Jeg tror min hemmelige venn er Charliebjørn :D
Jeg fikk pakke i posten i dag og er veldig fornøyd :D
Fikk Body, koseklut med tilhørende bamse og solskjerming til bilen.
Mannen sto forleden dag å så på nøyaktig den samme bodyen som var med i pakken. Han syntes den var så tøff, så tror han syntes det er stas når han får se den i mårra når han kommer hjem :)

Skal legge ut bilder i morgen når jeg får fikset synkroniseringen med mail på tlf, for orker ikke begynne med det nå.

Jeg tror min hemmelige venn er Charliebjørn :D
Stemmer det :) jeg ble kjempeforsinka med gaven og det beklager jeg :/ flott at du likte den :)
 
Takk for gaven fra min hemmelige venn jeg fikk en body, et skilt. Og noe mer som jeg ikke husker i farta. Har hatt en del og gjøre i d siste i tillegg til dårlig form så har desverre ikke vært særlig aktiv hær inne og fått med meg at hemmelig venn pakkene vær starta før jeg plutselig fikk en fin pakke i posten greide ikke og komme frem til hvem den var fra selv med mange gode hint :)
 
Fikk min pakke igår :) Det var midt i blinken til prinsessa som kommer om noen uker :) Hinte var: sendt fra øst i landet fra en liten by, min prinsesse kom til verden 28 juni, 2 uker før termin. Er litt usikker på hvem det er, men tipper på infinitylove :)

ImageUploadedByBV Forum1405172643.658691.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Endelig kom den fram! :-D
Flere som mangler sin pakke? :)
 
Takk for gaven fra min hemmelige venn jeg fikk en body, et skilt. Og noe mer som jeg ikke husker i farta. Har hatt en del og gjøre i d siste i tillegg til dårlig form så har desverre ikke vært særlig aktiv hær inne og fått med meg at hemmelig venn pakkene vær starta før jeg plutselig fikk en fin pakke i posten greide ikke og komme frem til hvem den var fra selv med mange gode hint :)

Den var fra meg. Håper det falt i smak. :)

Venter gutt med termin 23 juli.
 
Jeg har fått pakke i posten :D tuuusen takk til min hemmelige venn for fin gave :)

I pakken:
- 2 bodyer i ull
- bukse i ull
- lue og "sko"
- søt magnet og strekkmerkekrem (det trengs) :p

Igjen: Tuusen takk! :) jeg må nok gruble litt til på hvem du er :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Pakken var fra meg ;) Hyggelig at du likte den :)
 
Back
Topp