TAKK

x1xiza

Glad i forumet
tusen takk alle sammen, eg var SÅ LEI meg i går, men ser ut som dere ikkje blir kvitt meg...det var eit savn då eg våknet idag, for eg er blitt veldig glad og takknemelig for veldig mangen her inne

tusen hjertelig takk beta

og eg har faktisk vert med på å gjere dette forumet til ein god plass å vera, og eit par stk her inne FÅR IKKJE ØDELEGGE DET FOR MEG

SÅ NO ALLE SAMMEN, UNNSKYLD TIL DEI ENKELT SJELENE EG TRÅKKET PÅ, OG UNNSKYLD TIL DERE SOM VART VITNE TIL DETTE,
OG TAKK TIL DERE SOM STØTTET MEG, SET STOR PRIS PÅ DERE ALLE SAMMEN

OG PS...DET VART NOKE PÅ MEG I NATT ALIKAVEL TIHI

hehe..så gubben din er som gutter flest altså [:D] hehe...

Bra at vi ikke ble kvitt deg da selv om flesteparten
visste at du ikke klarte å holde deg borte fra oss[:)]

trallalllalllaaaaa[:D]

hva nynner du på iza?? [:D]

hehe, prøver berre å holde humøret på topp[;)][:D]

[:)]Her tar en stakkar seg helgefri fra forumet, og hva skjer? Tydelig gått glipp av en hel masse!!!!! GRRRR!!!!! Vel , konklusjon: Ta aldri fri, når du er borte skjer det altid noe.[:D]
Vel ,det er godt at du ikke er borte Iza , da hadde jeg blitt trist[:(]
Ha en fin dag.
Har du tenkt til å se på solformørkelsen?

tro meg Micamor, ver glad du har gått glipp av dette, berre masse tull.

no er ein ny dag[:D][:D][:D]

solformørkelse??? er det idag ? har ikkje fått med meg nyheter på lenge, me pusser opp leil..

Jeg er veldig glad for at du fortsatt er her med din positive energi, Iza. Forumet ville aldri vært det samme uten deg.
Du skal se det blir baby nå! Du var sikkert lei deg og hadde helt andre fokus under sengedansen i går kveld, og da kanskje den sitter.
Jeg sier bare en ting, jeg..... "Det ordner seg for snille jenter!" Lykke til, vennen!!!

JA DET GJERE DET, TUSEN TAKK TRYLLERING![:D]

d aser det bra lyst ut for meg og for jeg er supersnil!!

SÅ BRA DÅ LOUIS[:)] VIKTIG Å VERE SNILL MOT DEI SOM ER SNILL MOT DEG IALLEFALL[:D]

Jeg har visst vært veldig snill i det siste... for jeg tror nemlig at jeg er gravid. Testa litt for tidlig i dag, men jeg skimta en veldig, veldig svak resultatstrek. Hjelp [:D]

weee så moro da tryllering [:D]

å så spennende!!!! krysser fingrene for deg vennen!!!

Oi,oi,oi!! Dette blir det spennende å følge med på!! Når skal du teste igjen?

Huff, ja.... Håper bare det går litt bedre denne gangen. At den sitter godt fast der inne!

sitter som et skudd håper jeg,,, den som venter på noe godt!!...

venter overhodet ikke forgjeves [:D]

Kjenner jeg meg rett kommer jeg til å teste hver dag framover, men jeg bør kanskje vente til søndag. Tror kanskje jeg kommer til å kjøpe en test på apoteket i dag, sånn at jeg kan teste i mårra tidlig.
Stoler egentlig ikke 100% på testene fra billigtester.no

lykke til tryllering[:D]

krysser alt jeg har for deg.....

klem..

Back
Topp