Takk

[trultemor]

Elsker forumet
Takk for koselig treff i dag folkens!! Så utrolig gøy med så mange smånisser da! Nissen min klarte jo å bæsje igjennom alt han hadde av bekledning så han fikk ikke vært nisse så lenge. Kjempekos med gløgg og pepperkaker og mat og brus! Isolde har virkelig stått på! Hvor mange smånisser var det tilsammen? Jeg klarte ikke helt å telle for dem var jo overalt. Hehe.

Skal se om jeg finner noen bilder da.. om det er noen som vil se.. sikkert ingen som vil det eller?

Jeg vil se bilder....[:)]
Hadde vel egentlig mest lyst til å være med, men det er prisen man må betale for å bo så langt nord[;)]

*Så venter spent på bilder*

Gleder meg til så se MANGE bilder!!!!!

Driver og laster opp bilder nuh.. [:D][:D]

ORIGINAL: Guttemamma`n

Gleder meg til så se MANGE bilder!!!!!

Jag också, blev liksom ikke til att jag tog nån bild själv tyvärr....

Tack för att så pass många ville komma hit til meg på Fetsund, var kjempe koseligt!!
Loke sov til kl 17, så han var rimelig sliten da.... hehe....

Bilder bilder bilder [:D]

Tusen takk for kjempe hyggelig treff.

Gleder meg til å se bilder...

Men må innrømme at det var vanskelig å finne ut av hvem alle mammaene var, barna var mye lettere.... Leon ble jo varm i trøya etterhvert også! Beklager til de jeg ikke fikk hilsa på altså...

Og Isolde, tror nok vi bytter ut våre hvite lameller... Det var så SPREKT hos dere!!!

ORIGINAL: Iroim

Tusen takk for kjempe hyggelig treff.

Gleder meg til å se bilder...

Men må innrømme at det var vanskelig å finne ut av hvem alle mammaene var, barna var mye lettere.... Leon ble jo varm i trøya etterhvert også! Beklager til de jeg ikke fikk hilsa på altså...

Og Isolde, tror nok vi bytter ut våre hvite lameller... Det var så SPREKT hos dere!!!

Det er ikke så enkelt då det blir så mange [;)]
Kult att du likte dem [:D]

Back
Topp