Takk..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
for tips.. [:)]

Jeg sitter her i sofaen forran pcen og prøver å leve i pcens fantasi verden...[&:]
Ellers legger jeg meg tidlig og slipper noen tårer.. eller syter og klager til mamma eller bf[:-]

*KLEM*

Da hører jeg på triste sanger og rett og slett syntes synd i meg selv. Det er lov.

oppsumerer all elendigheten i at jeg elsker minn sønn så høyt at morgendagen er verdt å våkne til....

Prøver å komme meg gjennom dagen, og håper på en bedre dag etter en god natts søvn..

Då vender eg munnvikane oppover!

For min mormor seier alltid at når munnvikane peiker opp, så går det ikkje an å være sur [8D]

Jeg har egen psykolog til sånne stunder. Han er stor, svart, har masse man, fire bein og verden beste mule:) Han er en god lytter også, avbryter aldri og har en egen evne til å få meg i perlehumør på null komma niks.
Med andre ord; jeg går i stallen[;)]

Da smugrøyker jeg og surmuler. Så legger jeg meg, og tenker på hva som er positivt i livet.

ORIGINAL: Drømmeren

Jeg sitter her i sofaen forran pcen og prøver å leve i pcens fantasi verden...[&:]
Ellers legger jeg meg tidlig og slipper noen tårer.. eller syter og klager til mamma eller bf[:-]

Jeg setter meg foran pcen og scrapper. Det er min terapi [:)]

Back
Topp