takk

cha85

Betatt av forumet
tusen takk for kjempe koselige velkomst meldinger[:)] gleder meg til å bli bedre kjent med dere[:D]

Ja, mange hyggelige "snart junimammar" her[:D][:D][:D] Synes faktisk alle her inne er hyggelige!!!!

Nei eg er ikkje hyggelig [:'(][:'(][:'(][:'(] hihi joda prøver så godt eg kan iallefall[;)][:D]

nei, såklart ikke duuu, da..... He he!!!!! Kan ikke si jeg har opplevd noe annet altså[:D] Men er en del som er litt ufine mot hverandre på generell... Har jo en viss underholdningsverdi, men jeg synes det blir litt teit, jeg da....

ORIGINAL: Jannka

nei, såklart ikke duuu, da..... He he!!!!! Kan ikke si jeg har opplevd noe annet altså[:D] Men er en del som er litt ufine mot hverandre på generell... Har jo en viss underholdningsverdi, men jeg synes det blir litt teit, jeg da....

Den er signerer jeg gjerne... [:'(] Å, det er så slitsomt å være der inne med all den kranglinga og kveruleringa. Holder meg unna forumet pga det jeg... synd egentlig.

Kos deg masse her inne med junigjengen din, og videre med bebisen i magen Cha85! [:)]

Back
Topp