Takk til AP

Thunderella

Gift med forumet
I dag kunne jeg stå opp å kjøre mannen min til JOBBEN han fortsatt har, til tross for en hard finanskrise. Jeg fikk levert datteren min i BARNEHAGEN hvor hun var så heldig å få plass til en fult overkommelig pris.
Jeg snakket litt med FØRSKOLELÆREREN OG PEDAGOGEN som er med å kvalitetsikre hennes hverdag, før jeg satte meg i bilen og dro  hjem for å nye en av mine siste PERMISJONSDAGER!

Vel hjemme fikk jeg ringt FASTLEGEN, som kunne ta inn datteren min når det passet for oss. Hun sliter med en lei hoste, som hun vil få undersøkt uten at det koster oss en krone.
Hun snakket om utredning på SYKEHUSET, hvor min datter blir like høyt prioritert som barna til Røkke.

Så til Jens Stoltenberg: Takk for at du inkluderer meg! ;)

[;)] Nice!

ORIGINAL: Thunderella

I dag kunne jeg stå opp å kjøre mannen min til JOBBEN han fortsatt har, til tross for en hard finanskrise. Jeg fikk levert datteren min i BARNEHAGEN hvor hun var så heldig å få plass til en fult overkommelig pris.
Jeg snakket litt med FØRSKOLELÆREREN OG PEDAGOGEN som er med å kvalitetsikre hennes hverdag, før jeg satte meg i bilen og dro  hjem for å nye en av mine siste PERMISJONSDAGER!

Vel hjemme fikk jeg ringt FASTLEGEN, som kunne ta inn datteren min når det passet for oss. Hun sliter med en lei hoste, som hun vil få undersøkt uten at det koster oss en krone.
Hun snakket om utredning på SYKEHUSET, hvor min datter blir like høyt prioritert som barna til Røkke.

Så til Jens Stoltenberg: Takk for at du inkluderer meg! ;)

SIGN 100%[:)]

Genialt, vi er utrolig priviligerte her i Norge

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: alltidlente

Flott skrevet- og akk så sant [:D][:D][:D]

Signerer,veldig enig !!!!

[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Cookiemonster

Takker du AP for at vi har overlevd finanskrisen? Vet du hvor mange småbedrifter som har gått konkurs det siste året fordi DE har bestemt at bankene ikke skal gi ut penger til småbedrifter som ikke har nok på konto til å gi ut lønn til de ansatte. AP mener at har de ikke penger så FÅR de ikke penger, noe som kjører småbedriftene i en hard til rett vest. Dette var noe som kom sammen med finanskrisen, og det er nok grunnen til at mange bedrifter har gått konkurs!!

Jeg takker AP for at arbeidsplassen til sambo har overlevd finanskrisen! :)

Takker du AP for at vi har overlevd finanskrisen? Vet du hvor mange småbedrifter som har gått konkurs det siste året fordi DE har bestemt at bankene ikke skal gi ut penger til småbedrifter som ikke har nok på konto til å gi ut lønn til de ansatte. AP mener at har de ikke penger så FÅR de ikke penger, noe som kjører småbedriftene i en hard til rett vest. Dette var noe som kom sammen med finanskrisen, og det er nok grunnen til at mange bedrifter har gått konkurs!!

nå er det vel ikke AP som har sagt at bankene ikke kan låne ut penger til små bedriftene... er vel heller bankene som ikke tørr... hadde FRP hatt regjeringsmakt under denne krisen, ville vi endt nesten som Island, istedet er vi ett av landene i verden som kom best ut av det

bra skrevet og jeg er så enig[:)]

Tull. Jg r en av dem som har mistet jobben. Og r helt uenig. Rødgrønn regjering har gjort alt for at vi skal overleve m minst mulig tap. Og d har vi. Se på danmark, island og tilogm svergie. Norge har kommet best ut, takket være jens, kristin og co[:D]

http://www.nytimes.com/2009/05/14/business/global/14frugal.html?_r=3&ref=business%E2%80%8F

ORIGINAL: Almyrida81

Bra skrevet! [:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Kittekat

På forhånd vil jeg også sende en takk til AP som vil fjerne kontantstøtten, det er slitsomt å få den på konto'n hver mnd. Det er så fint med full barnehagedekning også, noe som kommer til sin fulle rett når de som i dag bruker kontantstøtten - vi ha sine barn inn i barnehagen. Da er det nok en fortreffelig dekning.

Jeg takker også for at dere vil redusere trygda vår. Hva skal vi da med alle disse pengene. Jeg vet at dere ikke vil gjøre noe mot Fattigkassa og Frelsesarmeen, men jeg er takknemlig for at dere satser stor på at de får flere kunder.

Å jeg håper vi en dag til våren kan møtes der å hylle Arbeiderpartiet sammen... ..om vi ikke har havnet i sykehuskøen eller utsatt for noe kriminelt...

Klagingen? Lei? Se en annen vei min venn, det er like slitsomt å lese altviternes innlegg - at noen har en mening du er i mot - gir ingen rett til å kreve taushet.

ORIGINAL: Geot

Klagingen? Lei? Se en annen vei min venn, det er like slitsomt å lese altviternes innlegg - at noen har en mening du er i mot - gir ingen rett til å kreve taushet.

hmmmm

Ser det er populært å quote her, er det lettere enn å ha egene meninger? Nå fikk jeg til og med et "hmmmm". Jeg skjønte heller ikke hva dette betydde!

Back
Topp