Takk og farvell?

Stinoa

Gift med forumet
Hei, lurer på om det er min tur å forlate no eg.. Var på innvendig UL på torsdag(for å sjekke at det ikkje va utenfor livmoren) hon kom fram til at det ikkje va det, og det va jo en god tilbakemelding.. Men hon målte også fosteret, som målte 3 mm, ettersom eg skal være over 6 uker(tror vi, har ujevn mens, så vi vet ikkje nøyaktig) på vei, var dette veldig lite.. hon sa at det var stor mulighet for spontanabort, og måtte bare være klar over at eg kan få blødning kortid som helst.. Men eg fikk se ett lite hjerte slå og skjønner ikkje at det kan være mulig, men hon vet jo mer enn meg.. Fikk forsåvidt ny time no neste torsdag bare for sikkerhetsskyld..
Så no kan eg vel ikkje ant enn å vente på endelig svar.. =/

Det skjønte jeg ingenting av for å være helt ærlig,siden du så at hjertet slo mener jeg...

Enig med Thorgers, det var jo en rar ting å si hvis hjertet slår??

For å være helt ærlig forsto hverken eg eller mamma korfor heller.. fra første stund vi kom inn virket hon ikkje helt seriøs(hadde sikkert en dårlig dag på jobben).. begynte å snakke om alt mulig annet.. då hon først kom til stykket der hon begynte med UL bekreftet hon til slutt at det ikkje var utenfor livmoren, som sagt va grunnen til at eg va der så tidlig.. hon fant fosteret; viste kor hjertet lå og viste at det slo og alt sånnt, men når vi va ferdig mente hon at det va for lite, og at eg måtte være klar over å kunne få blødninger når som helst.. men for sikkerhetsskyld fikk eg en ny UL time.. eg sitter her kjempe nervøs og redd.. aner ikkje kossen eg skal forholde meg til situasjonen eller noe.. hverken eg, mamma eller resten av familien min kan skjønne kossen hon kan sitte å forteller noe sånnt etter vi har sett fosteret og at hjertet slår.. det e for oss helt uvirkelig.. eg ble jo totalt knust..

Uff så trist at du fikk en så dårlig opplevelse med UL[&o]
Håper du får en annen som tar UL neste gang, og at målene hennes var feil. Så lenge hjerte slår er vel det positivt?

Jeg fikk beskjed om at siden jeg nå hadde sett hjerte slå (jeg var i uke 7+5) så var det stor sjangs for at det gikk bra. For hos dem som hadde SA hadde som oftes ikke hjertet slått i det hele tatt.
Så prøv å slapp av, det er nok helt fint med spiren din[:)]

Jeg syns du skal prøve å legge denne opplevelsen bak deg med en gang. Hun kom med veldig motstridende beskjeder, og det er vanskelig å vite hva man skal tro og høre på da. Samtidigs om fosteret kanskje var litt lite, så hadde det jo hjerte som slo!

Fokuser på positive ting så best du kan nå, tenker jeg.

Back
Topp