Takk og farvel...

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Desverre endte blødningene mine med en SA idag....[:(] Er kjempe trist og lei meg akkurat nå, men vi gir ikke opp ! Regner med at det var noe galt siden det gikk som det gikk...
Trist at jeg må forlate dere, jenter...dere er så søte alle sammen !![:)]
Ønsker alle sammen masse lykke til videre med de små spirene !! Krysser fingre for dere alle sammen, og håper dere får et strålende svangerskap ![:)]

Huff, så trist[:(][:(] Ta godt var på deg selv og hverandre framover, så skal du se spiren plutselig sitter igjen for dere.

[:(][:(][:(] Så forferdelig trøst å høre RonjaR. Det er alltid noe galt når slike ting skjer, men det er ikke mye trøst når det står på likevel..

Bra dere ikke gir opp håper.

Ønsker dere lykke til med neste forsøk.

Klem!

Er ikke så mye vi kan si i grunn... [:(] Utrolig trist når slike ting skjer, uansett om det skulle være aldri så mye meningen... [:(] Jeg krysser fingrene for deg i hvertfall, og sender deg en kjempegod klem.

Så trist å lese[:(] 
Sender dere masse trøsteklemmer..

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

[:(][:(][:(] Så forferdelig trøst å høre RonjaR. Det er alltid noe galt når slike ting skjer, men det er ikke mye trøst når det står på likevel..

Klem!

Sign[:(] *TrøstePåh*

Nei,nei,neeeeeiiii! Uff nå syntes jeg såå synd på deg! Sender deg mange varme klemmer...

Klem!

Signerer. [:(]

Så ufattelig trist [:(][:(][:(]
Masse lykke til videre, håper du snart får en ny spire som sitter i 9 mnd.
Stor klem

Klem!

sign[:(]

ORIGINAL: tullemor79

Huff, så trist[:(][:(] Ta godt var på deg selv og hverandre framover, så skal du se spiren plutselig sitter igjen for dere.

signerer denne..

Uff så trist [:(]

Du har min sterkeste medfølelse. Det samme skjedde med meg forrige uke.

men man må bare fokusere på at det er kroppen sin måte å rydde opp på. Så er det bare å prøve igjen når kroppen er klar igjen.

Uff, så utrolig trist!!!! [:(]
Lykke til videre!
*trøsteklemmer*

Huff, så trist! Føler med deg/dere. Håper spiren sitter igjen ganske snart. Klem

Åh nei...Nå ble jeg lei meg. Dette var kjempetrist å høre RonjaR.

Det er så kjipt når sånt skjer akkurat i det man har begynt å glede seg over den lille spiren. Men det er som du skriver gjerne en grunn til at det skjer. Og sånn sett er det jo bra at naturen kan ordne opp på egen hånd, uansett hvor trist det er når man står midt oppi det. Men det kommer nok nye muligheter for dere... Og det er jo ganske vanlig. Hørte av legen min at det er 25% sjanse for SA, MA eller BO(Blighted Ovum som jeg hadde sist - tom fostersekk).

Masse lykke til videre...

Nei, så trasig RonjaR! Stor trøsteklem!

Back
Topp