Takk Julius Umulius

*MammyMe*

Blir kjent med forumet
Tusen takk til Julius Umulius som ga meg inspirasjon med de nye LO'ene sine. Nå er det kjempelenge siden jeg har scrappa og i går kveld gjorde jeg ferdig denne LO'en som jeg delvis har scraplifta fra Julius Umulius.   DU ER BARE RÅFLINK,  min blir jo bare en svak kopi... men jeg trener og trener....  og det er såååå kjekt når jeg finner så mye inspirasjon her inne  [:D] [:D]

Tusen takk  [:D]

og NB!!!!    Jeg blir ALDRI lei av at du legger ut LO'ene dine. De er bare så kjempefine alle sammen  [;)]

Næææææ... så gøy  da [:)][:)][:)]

Den var jo utrolig fin da, det støre bildet til høyre var jo bare helt nydelig [:)][:)] Bra jobba!!!

Æhhh hmmm *rødme*  takk takk  [:)]

Føler meg jo veldig amatør jeg da, men jeg syns det er gøy og det er det viktigste for meg  [:D]

ORIGINAL: Henrik sin mams

Æhhh hmmm *rødme*  takk takk  [:)]

Føler meg jo veldig amatør jeg da, men jeg syns det er gøy og det er det viktigste for meg  [:D]

Så lenge du har gode bilder, noe du har her, så kan jo ke no gå galt [:)][:)][:)] Syns ikkje dette ser noe amatør ut [;)]

Når man har et pent motiv så er det jo lett å ta bilder syns jeg  [:D] [:D]   Gla jeg har digitalkamera, for jeg bruker å ta aaaaaaaaaaalt for mange bilder av samme hendelsen, men jeg jakter jo på det perfekte bildet hver gang  [:D] [:D]   Resten får jeg heller slette   [:D] [:D]

Nå er det feritid og jeg har masse scrappetid så jeg skal nok få unna noen LO'er til  [:D]  Allerede i gang med en ny en.

Takk for positive tilbakemeldinger og takk til alle som viser fram LO'ene sine slik at vi som trenger det får litt inspirasjon i scrappinga  [:D] [:D]

Back
Topp