Takk jenter

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
jeg vil gjerne få takke for den flotte tiden vi har hatt under konkurransen og håper vi fortsetter å være aktive, selv om vi ikke er like aktive som nå :D

Håper dere er enig i at vi har hatt en kjempe fin tid de siste ukene :)
 


Shadow skrev:
jeg vil gjerne få takke for den flotte tiden vi har hatt under konkurransen og håper vi fortsetter å være aktive, selv om vi ikke er like aktive som nå :D

Håper dere er enig i at vi har hatt en kjempe fin tid de siste ukene :)


Selv takk! :)
Har vært rett trivelig! :) Kommer til å fortsette å henge her ja :)
 
I lige måde! Har vært veldig moro og koselig :)
 
Takk selv. Du har jo gjort en kjempe innsats. For meg selv så tar jeg en liten pause fra bv, men kommer til å kikke innom og legge igjen noen innlegg i ny og ne. Vi har jo blitt så sammensveisa disse ukene.
 
Takk det samme:-) kommer nok til å prøve å henge her fortsatt, selv om det nok ikke blir like mye.
 
Jeg vil også takke dere for en flott oktobermåned!  :)

Hadde det ikke vært for denne konkurransen hadde jeg fremdeles slitt med skrivesperren min, og dermed kun kommet innom her for å lese! Og da hadde jeg jo ikke blitt skikkelig kjent med dere, slik som jeg føler jeg har nå! :) Dere er jo en knallfin gjeng!!! 

Jeg kommer ikke til å bli borte herfra nå. Jeg kommer nok ikke til å ta tid til å være her like mye, men en liten tur om dagen skal jeg få til :)

I november må vi jo uansett inn å poste skritt hver dag!! :D
 
Selv takk!

Jeg er jo fast inventar på BV, så jeg blir nok her hver dag likevel, om enn ikke like mye og like aktiv hele tiden. Trenger en bitteliten pause nå kjenner jeg, der jeg ikke MÅ innom i hvert et ledig minutt.
 
Takk det samme :) Har vært herlig å bli kjent med dere i den tiden her. Kommer innom hver dag ;)
 
Gratulerer med overstått! :P
 
må nesten si ligemåde :) 

Gud for en herlig gjeng je har blitt kjent med her :) alle hjelper alle og deler sine råd og erfaringer:) hjelper iallefall meg som førstegangs mamma masse :) 

Og hadde det ikke vært for konkurransen hadde nok je hatt skrivesperre oxo.... før satt je her masse og leste, men var sjeldent je skrev noe.... syns liksom ikke je hadde noe å bidra med..
men plutselig så kunne je bidra bare med å poste innlegg, oxo skjønte je brått att kanskje ei dum førstegangs mor som meg oxo kunne ha litt å bidra med i fellesskapet :) 

Takk for at je har fått blitt kjent med dere alle sammen :) uansett om je aldri har møtt dere syns je at je kjenner mange av dere godt :) 
 
Back
Topp