takk for treff

schnuppa

Forumet er livet
Tusen takk for kjempe treff i dag jenter... Var så topp å se både dere og de herlige småtassene deres..[;)][;)]

Gleder meg til neste treff allerede ..[:)]

Lucky2: Du er bare helt kanon som disker opp med det ene å det andre i dag.. Supert..

Minnimor
: God tur til Danmark.. Hope to see you nesxt friday..[;)][;)]

Vi drar i morgen til vestlandet. Men prøver å snike meg inn på mamma og deres data...[;)][;)] KLarer meg ikke uten alle dere her inne på BV

Ha en fin helg søte snupper.

Ja, i like måte, snuppers!! Var kjempekoselig å ha besøk av alle dere koselige mammaer og supre bebbiser!! Også så snille og rolige alle var! (Bebbisene altså, hehe...[;)]) Blir morsomt å se hvordan de alle utvikler seg etterhvert!!!
Godt dere likte maten, så jeg ikke har skremt dere unna et treff igjen senere [:D]
Jeg også gleder meg stort til neste gang! Bare synd det er hele tre uker til [:(]....

God tur til minnimor ja, og til deg også, Schnuppa! Kos dere og slapp av og nyt turen [:D]

Klem fra Leah og meg

ORIGINAL: lucky2

Ja, i like måte, snuppers!! Var kjempekoselig å ha besøk av alle dere koselige mammaer og supre bebbiser!! Også så snille og rolige alle var! (Bebbisene altså, hehe...[;)]) Blir morsomt å se hvordan de alle utvikler seg etterhvert!!!
Godt dere likte maten, så jeg ikke har skremt dere unna et treff igjen senere [:D]
Jeg også gleder meg stort til neste gang! Bare synd det er hele tre uker til [:(]....

God tur til minnimor ja, og til deg også, Schnuppa! Kos dere og slapp av og nyt turen [:D]

Klem fra Leah og meg

Maten var fantastisk... Og ja ungene var rolige, værre med oss skravlehøner... [;)][;)]

Håper det blir mer flørting på Leon og Leah etterhvert. For i dag var det liten innsats fra min iallefall.. [8D][8|][:D]

Nattaklem

Ja dette var kjempekoselig! Gleder meg kjempemasse til neste treff! Maten var helt herlig! Endte med at jeg dro hjem og lagde pai til sambo og meg [:D] namnam!

Alla bebbisene var så herlige! Var ikke mye mas på de nei[:D]

Det var kjempe kos!
Det blir pai til middag her i dag! [:D]
Gleder meg masse til neste gang......

JA, TUSEN TAKK FOR KOSELIG TREFF I GÅR!!!
Jeg er jammen glad jeg ble medlem her på bv, og at jeg traff dere [:)]
Det er jo så koselig samme dere [:D]

Paien var kjempe godt, Lucky2!!! får litt prestasjonsangst til serving på neste treff, gitt!! Men, skal nok komme på noe [;)]

Lille gullet mitt ble helt utkjørt etter i går han..-ordentlig overtrøtt, og kanskje en smule overstimulert tror jeg.. (vi var jo en tur på gardermoen rett etter treffet..) men det virker som han tar det igjen nå..-sover masse!!

Back
Topp