Takk for tilbakemeldinger :)

Det der er jo bare latterlig! høres ut som om de lager sine egne regler..

Hadde tatt det opp med styrer.. kommer du ingen vei der.. så ring til kommunen!

Greit å ha kjærnetid.. det har vi og det.. og de vil helst at barna er der innen kl 0930.. men kan fin komme senere også.. unntatt på turdagen.. og har ALDRI fått restriksjoner på når vi kan hente..!

De bryr seg ikke om merke på klærne.. bare at de har rett utstyr... som skift, regntøy, vinterdress, cherrox, gummistøvler, lette sko, vintersko osv... etter årstid

Haha! Som om det er DE som bestemmer over barnets liv.

Vil jeg hente ungene mine før 14.30 så gjør jeg det. Det er da pinadø opp til meg det vel? Hva med de ungene som ikke går 100 % og blir levert klokken 09.00 og hentet 13.00?

Jeg respekterer reglene om at kommer ungene senere enn 09.00 så skal de komme ferdigspist og ferdigpåkledd. Det sier seg selv. Men er det en vanlig dag uten tur eller andre aktiviteter som foregår utenfor barnehageområdet så gjør det meg ingenting å levere etter 09.00 hvis jeg en sjelden gang har mulighet til det. Ringer bare å sier i fra og har aldri møtt noen som helst form for misnøye i forhold til det. Skulle bare mangle!

Jeg vil selvfølgelig tilbringe så mye tid med ungene som mulig og skulle de grine på nesa av det så skal de få seg en alvorsprat eller to.

Og angående utstyr. Hva i all verden? Send en mail til styrer. Dette er ikke holdbart i det hele tatt. De har ingenting med å tvinge deg til å kjøpe en annen vogn eller andre klær.. Og det at de truer med å nekte å "styre" med legginga til ungen din er et stort overtramp!

Skriv ned ALT du kommer på i en mail til styreren. Og bedrer det seg ikke så tar du mailen videre til kommunen. Skriftlig er alfa omega om det skulle gå videre. Og si gjerne det til styreren hvis ingenting blir gjort.

Synes synd på dere som ikke har mulighet til å bytte barnehage. Håper virkelig de skjerper seg!

Herregud, for et naziregime de kjører!
Vi har også kjernetid fra 09.30 - 14.30, men hvis noen leverer senere og henter tidligere er det noe vi pent må godta.
Angående klær og utstyr;  så lenge det er i riktig størrelse og holder barnet varmt og tørt så har de ingenting med hvilke merker barna har.

Back
Topp